1401/08/14
فعالیت:
یادآوری جلسه دانشافزایی دبستان. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به پرتال دانشآموز در روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه، مراجعه نمایید. با تشکر
ریاضی پنجم
نصیری، بهناز
ادامهی تدریس مبحث جمع اعداد مخلوط پیگیری شد و تمرینهای صفحات 26 تا28 پاسخ داده شد.
علوم پنجم
نصیری، بهناز
پرسشهای کار در کلاس مربوط به درس سوم از کتاب کار علوم پاسخ دادهشد.
نگارش پنجم
نصیری، بهناز
پاسخ پرسشهای درسهای سوم و چهارم از کتاب نگارش بررسی شد.
هدیههای آسمان پنجم
نصیری، بهناز
درسهای 1 تا 4 با دقت مطالعه و توسط یکی از والدین گرامی پرسیدهشود.
قرآن پنجم
نصیری، بهناز
درسهای 1 و 2 با دقت مطالعه و توسط یکی از والدین گرامی پرسیده شود.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات شانزده و هفده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع برنامهریزی تدریس شد. سپس دانشآموزان به مشارکت و بحث کلاسی پرداختند. همچنین نحوه تهیه دفتر برنامهریزی (پلنر) به دانشآموزان آموزش داده شد. ضمنا تکلیف صفحه هفده نیز سر کلاس انجام شد.
دانشآموز مهارت برنامهریزی را فرا گرفته است و میتواند برای خود تا حدی برنامهریزی روزانهی مکتوب داشته باشد. هفته آینده نمونهای از برنامهریزی روزانه و هفتگی توسط دانشآموز روی کاغذ نوشته شود و همراه خود به کلاس مهارتهای زندگی بیاورید.
1401/08/11
فعالیت:
با سلام. به اطلاع میرساند؛ اولین جلسه دانشافزایی مشترک دبستان با موضوع «مهارتهای فرزندپروری موثر» به صورت مجازی، روز یکشنبه 15 آبان، ساعت 11:45 تا 12:45 در پرتال دانشآموزان برگزار خواهدشد. لطفا برای حضور به موقع برنامهریزی دقیقی داشتهباشید. پوستر این جلسه با عنوان کاربرگ در بخش مهارتهای زندگی قرار دادهشدهاست.
ریاضی پنجم
نصیری، بهناز
مبحث جمع اعداد مخلوط تدریس شد.
ارمغان هفته، شمارهی 4 با دقت پاسخ داده شود.
علوم پنجم
نصیری، بهناز
تدریس درس سوم با همکاری دانشآموزان به پایان رسید.
درسهای 1 تا 3 دقیق مطالعه و توسط یکی از والدین گرامی پرسیده شود.
فارسی پنجم
نصیری، بهناز
پرسش روخوانی درس چهارم انجام شد. معنی واژگان درسهای سوم و چهارم بررسی شد.
هدیههای آسمان پنجم
نصیری، بهناز
درس چهارم با عنوان از کودک بپرسید، تدریس شد و دانشآموزان به فعالیتهای این درس پاسخ دادند.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی در مورد تفاوت واکنش و پاسخ بیشتر صحبت کردیم و با کمک کارتها، سناریو های مختلف و واکنش و پاسخ آن را مرور کرده و گفتگو کردیم. همچنین مراحل عذرخواهی و کلمات جادویی مرور شد.
دانشآموزان برای سناریو زیر بگوید در آن شرایط پاسخ مناسب برای عذرخواهی از رفتار اشتباه چیست. سناریو: "وقتی وارد کلاس شدم سلام نکردم و مستقیم رفتم سر جام نشستم".
1401/08/10
ریاضی پنجم
نصیری، بهناز
پس از بررسی و رفع اشکال از مبحث تبدیل کسر به عدد مخلوط، تدریس مبحث جمع اعداد مخلوط آغاز شد.
تمرینهای نوشته شده در دفتر حل شود.
فارسی پنجم
نصیری، بهناز
فعالیت گوش کن و بگو از درس چهارم انجام شد. سپس دانشآموزان به پرسشهای درس چهارم از کتاب نگارش پاسخ دادند.
متن درس چهارم با دقت روخوانی شود. پرسشهای درس چهارم از کتاب کار فارسی پاسخ داده شود.
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی و پسران فعال و نازنینم. در این جلسه، درباره" سود وزیان "به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. همچنین، پسران عزیزم ایدههای خود را برای کسب سود بیشتر و متحمل نشدن زیان برای کسب و کار مطرح کرده و به بحث و گفت و گو و تبادل نظر، در این زمینه پرداختند.
تکلیف این جلسه در پرتال بارگزاری شد. سپاس از لطف و همراهی تون
رباتیک
جابری، پریسا
مدار جلسه قبل برای دانشآموزانی که ایراد داشتند و یا تکمیل نکرده بودند؛ تکمیل شد.
1401/08/09
ریاضی پنجم
نصیری، بهناز
کار در کلاس و تمرینهای صفحات 23 تا 25، از مبحث تبدیل کسر بزرگتر از واحد به عدد مخلوط و برعکس آن، در کلاس با همکاری دانشآموزان حل و بررسی شد.
تمرینهای صفحات 36 و 37 از کتاب کار ریاضی، پاسخ داده شود. پرسشهای مشخص شده اصلاح شود.
علوم پنجم
نصیری، بهناز
بخش اول از درس سوم با عنوان رنگینکمان تدریس شد.
فارسی پنجم
نصیری، بهناز
تدریس درس چهارم آغاز شد و پرسشهای مربوط به آن پاسخ داده شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
نصیری، بهناز
پس از پرسش کلاسی از بخش نخست درس چهارم، ادامهی درس به اتمام رسید و دانشآموزان فعالیتهای مربوط به آن را انجام دادند.
پرسشهای درس چهارم از کتاب کار اجتماعی در قالب کار گروهی پاسخ داده شد.
درس چهارم به طور کامل مطالعه و توسط یکی از والدین گرامی پرسیده شود.
هنر پنجم
علی خانی، پریسا
طراحی فانتزی انجام شد.