فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 1

ریاضی دوم

مدرس: سوادی، راضیه
فعالیت: ریاضی یک صفحه از فصل دوم تدریس شد.
تکلیف: پسرهای عزیزم 5 مثال جمع و 5 مثال تفریق مانند تمرینات ریاضی فصل دوم صفحه ی اول بنویسید.

علوم دوم

مدرس: سوادی، راضیه
تکلیف: کتاب کار علوم صفحه ی 27 و 28 نوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: سوادی، راضیه
فعالیت: روخوانی درس مسجد محله ما انجام شد.
تکلیف: روز دوشنبه املا داریم. پسرهای گلم کلمات دارای ارزش املایی درس مسجد محله ما و کتابخانه ی کلاس ما را بنویسید، تا برای املا آماده باشید.

شهر خلاق

مدرس: بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت: سکسکه علی هیچ جوری بند نمیآمد! با وجود تمام کارهایی که کرده بودند، سکسکه علی همچنان ادامه داشت. به ناچار پدر و مادر و لیلا او را به بیمارستان بردند. دکتر علی را معاینه کرد. هیک هیک هیک!!! سکسکه او حتی یک لحظه هم قطع نمیشد. دکتر به علی یک لیوان آب داد ولی سکسکه او همچنان ادامه داشت. بعد دکتر یک فکری کرد. او مادر و پدر و لیلا را از اتاق بیرون برد و به آنها یک بسته قطعات لگویی داد. بعد از مدتی دکتر علی را به اتاق کناری برد. پدر و مادر و لیلا با لگو یک هیولای بزرگ ساخته بودند. علی تا هیولا را دید شوکه شد و سکسکه اش بند آمد. همه خانواده خوشحال شدند و همه با هم خندیدند و به خانه بازگشتند. ولی ناگهان دوباره هیک! وای ایندفعه لیلا بود که سکسکه میکرد بعد هم پدر و مادر !! هیک حاال علی تنها کسی است که سکسکه نمی‌کند.
تکلیف: با خلاقیت ذهن خود به علی کمک کنید. وسیله ای اختراع کنید که سکسکه خانواده علی خوب شود . هیولای ذهن خود را به تصویر بکشید .این هیولا چه شکلی است؟ کجا زندگی می‌کند؟
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: