1401/08/16
ریاضی دوم
کاشانی، زهرا
مبحث ساعت تدریس شد.صفحهی 38 کتاب کار علوی حل شد.
صفحهی 39 کتاب کار علوی انجام شود.
فارسی دوم
کاشانی، زهرا
ارزشیابی فارسی برگزار شد.هم معنی و مخالف درس خرس کوچولو نوشته و صفحه 36 و 35 کتاب کار انجام شد.
شعر ستاره برای فردا پرسیده می شود. متن بخوان و بیندیش (تمیز باش و عزیز باش) خوانده شود.
نگارش دوم
کاشانی، زهرا
کتاب نگارش صفحهی 31 نوشته شود. املا از درس مدرسه ی خرگوش ها گفته شود.
1401/08/15
فعالیت:
«اطلاعیه ثبتنام مسابقات بینالمللی کانگورو» عزیزانی که تمایل به ثبتنام در این مسابقه را دارند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام، به سایت www.mathkangaroo مراجعه نمایند. پوستر مربوط به این مسابقه، به عنوان کاربرگ در بخش ریاضی قرار داده شدهاست.
فارسی دوم
کاشانی، زهرا
مدرسهی خرگوشها با نمایش انیمیشن تدریس شد و دانش آموزان با ماسکهای خرگوش، هویج میل کردند. کلمات ارزش املایی درس گفته شد و دو بار از هر کدام نوشته شد.
روانخوانی از درس مدرسهی خرگوشها انجام شود. جمله سازی دفتر مشق کامل شود.
هدیههای آسمان دوم
کاشانی، زهرا
صفحهی 20 و 21 نوشته شد.
دانش آموزانی که کتاب همراهشان نداشتند صفحههای 20 و 21 را کامل کنند.
هنر دوم
علی خانی، پریسا
کاردستی کفشدوزک انجام شد.
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " بانک" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجاربی که درباره بانک و مراحل رفتن به بانک داشتند؛ گفتگو کرده و در کلاس درباره
بانک نقاشی کشیدند.
فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای "سواد مالی" اختصاص داده شده است، انجام شود.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات شانزده و هفده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع همدلی (شناسایی واکنش مناسب به دیگران) به کمک صورتکهای هیجانات تدریس شد و دانشآموزان به بحث کلاسی پرداختند. همچین تمرین صفحه هفده در کلاس انجام شد.
والدین گرامی دقت نمایند دانشآموز مصادیق همدلی، شناخت واکنش مناسب نسبت به دیگران و هیجانات صحیح را در زندگی روزمره رعایت کند.
رایانه
بابایی، ندا
انواع حاشیه صفحه در برنامه ورد تدریس شد.
1401/08/14
فعالیت:
یادآوری جلسه دانشافزایی دبستان. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به پرتال دانشآموز در روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه، مراجعه نمایید. با تشکر
ریاضی دوم
کاشانی، زهرا
تقریب، مجدد تدریس و در دفتر تمرین و تکرار شد.
10 عدد نوشته و تقریب آنها را بنویسید.
علوم دوم
کاشانی، زهرا
ارزشیابی درس علوم انجام شد.
قرآن دوم
کاشانی، زهرا
صفحهی 10 و 12 روانخوانی شد.
صفحهی 13 و 14 تدریس شد.
برای هفتهی آینده صفحهی 14 تمرین شود.
1401/08/11
فعالیت:
با سلام. به اطلاع میرساند؛ اولین جلسه دانشافزایی مشترک دبستان با موضوع «مهارتهای فرزندپروری موثر» به صورت مجازی، روز یکشنبه 15 آبان، ساعت 10:30 تا 11:30 در پرتال دانشآموزان برگزار خواهدشد. لطفا برای حضور به موقع برنامهریزی دقیقی داشتهباشید. پوستر این جلسه با عنوان کاربرگ در بخش مهارتهای زندگی قرار دادهشدهاست.
ریاضی دوم
کاشانی، زهرا
مبحث تقریب تکرار و تمرین شد.
علوم دوم
کاشانی، زهرا
کتاب کار علوی صفحهی 35_36 و 37 انجام شد.
صفحهی 38 کتاب کار علوی انجام شود. برای شنبه درس 1 و 2 پرسیده میشود . سوالات کتاب کار مطالعه شود.
فارسی دوم
کاشانی، زهرا
حکایت راه سلامتی خوانده شد.
ارمغان هفته انجام شود.
متن حکایت و درس خرس کوچولو روانخوانی شود.
املا دوم
کاشانی، زهرا
املا از درس خرس کوچولو و حکایت راه سلامتی نوشته شد.
شنبه املا از درس خرس کوچولو خواهیم داشت. لطفا دفتر املا امضا شود.
1401/08/10
ریاضی دوم
کاشانی، زهرا
صفحهی 25 کتاب ریاضی تدریس شد.
فارسی دوم
کاشانی، زهرا
کتاب کار علوی صفحهی 30 انجام شود.
متن بخوان و بیندیش (چغندر پر برکت) روانخوانی شود.
نگارش دوم
کاشانی، زهرا
املا از درس خرس کوچولو گفته شد. صفحه های 28 و 29 کتاب نگارش انجام شد.
صفحهی 30 کتاب نگارش کامل شود.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر شما والدین محترم و دانش آموزان عزیز، امروز روی بازی هفته گذشته دو حرکت دیگر اضافه کردیم؛ تا قدرت بدنی و هیجان بازی برای فرزندانمان بالاتر رود و با آهنگ wallerman حرکت 4 تایی با سرعت بالا همراه چوبک و حرکات بدن تمرین و اجرا کردیم.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی ابتدا مراحل عذرخواهی در قالب داستان مستر اتیکت با دانشآموزان مرور شد و سپس دانشآموزان تکالیفی که هفته قبل در خانه انجام داده بودند را خواندند. سپس چندین سناریو در قالب داستان برای دانشآموزان گفته شد و از آنها خواستهشد به نوبت مراحل عذرخواهی را برای هر سناریو بگویند.
والدین سناریو زیر را در قالب داستان برای دانشآموز بخوانند و از او بخواهند مراحل عذرخواهی را در خانه برای اولیا بگویند و اولیا بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند. سناریو : "بابام گفت سفره ی غذا رو بچینم. ولی من اونقدر
مشغول بازی با تبلت بودم که آخر خودش سفره رو چید".
مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات که جلسه قبل تدریس شده:
1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه)
2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل)
3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید)
4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده)