1402/09/14
ریاضی دوم
احمدی پور کاشی، مینا
تکرار و تمرین جمع و تفریق فرایندی در کلاس انجام شد.کتاب ریاضی صفحه ی 29 حل شد.
دانش آموزانی که هنوز کتاب از مدرسه تحویل نگرفته اند تحویل بگیرند و صفحه ی 29 کتاب ریاضی را حل کنند.
نگارش دوم
احمدی پور کاشی، مینا
کتاب نگارش فارسی صفحه ی 39 حل شود.
ورزش دوم
محمدی، امید
آموزش و اجرای حرکات warm up انجام شد.
1402/09/13
ریاضی دوم
احمدی پور کاشی، مینا
تدریس تفریق فرایندی باشکل به صورت بازکردن دسته های ده تایی و تبدیل آن به یکی در کلاس تدریس شد.
ده تفریق فرایندی با شکل در دفتر نوشته وحل شود.
فارسی دوم
احمدی پور کاشی، مینا
شعر احوال پرسی پرسیده و از درس کوشاونوشا روانخوانی انجام شد.
از صفحه ی اول درس کوشاونوشا نوشته شود.
مهارت اجتماعی
کاظمی، نیره
در این جلسه فرهنگ و مفهوم فرهنگ آموزش داده شد.
1402/09/12
ریاضی دوم
احمدی پور کاشی، مینا
تفریق فرایندی با شکل در کلاس تدریس شد.
سه جمع و سه تفریق فرایندی با شکل در دفتر تمرین نوشته و حل شود.
فارسی دوم
احمدی پور کاشی، مینا
فعالیت بیاموز بگو درس چوپان درست کارحل شد. شعر احوال پرسی تدریس شد. درسکوشا و نوشا روانخوانی شد.
تمرین روان خوانی از درس کوشا و نوشا انجام شود. شعر احوالپرسی حفظ شود. از کتاب نگارش فارسی صفحهی 37 و 38 حل شود.
1402/09/11
ریاضی دوم
احمدی پور کاشی، مینا
جمع و تفریق فرایندی بدون شکل در کلاس تمرین شد.
ده جمع فرایندی با شکل در دفتر تمرین نوشته وحل شود.
فارسی دوم
احمدی پور کاشی، مینا
از درس چوپان درست کار روانخوانی شد،جمله سازی با کلمات هم معنی و مخالف در کلاس تمرین شد.
از درس چوپان درستکار یک املا نوشته شود.
زیبانویسی
مصطفوی، منیره
ادامهی اتصالات حرف س وش ،مثل: شهر، سم، سی، ست، شب، سه، بس و پس آموزش داده شد.
لطفا ازحروف تدریس شده؛ سه خط نوشتهشود.
1402/09/08
ریاضی دوم
احمدی پور کاشی، مینا
تفریق فرایندی تدریس و جمع و تفریق در کلاس تمرین شد.
پنج جمع و پنج تفریق در دفتر حل شود.
فارسی دوم
احمدی پور کاشی، مینا
بیاموز و بگو درس چوپان درست کار در کلاس تدریس و حل شد .تمرین روان خوانی از درس چوپان درست کار در کلاس تمرین شد.
ارمغان شماره ی 7 در منزل حل شود.
نگارش دوم
احمدی پور کاشی، مینا
کلمات هم معنی درس مدرسه ی خرگوش ها به صورت گروهی در کلاس پرسیده شد.
سواد مالی
جانباز، هانیه
درس هشتم تدریس شد. بچه ها با اطلاعات کارت بانکی و فواید آن به جای پول نقد و دستگاه کارتخوان آشنا شدند.
صفحه 64 حل شود
مهارت زندگی
اصغری، هدی
در مورد احترام به ویژگی های جسمانی خود و دیگران آموزش داده شد و دانشآموزان در مورد تفاوتهای فردی نقاشی کشیدند.