1403/07/08
ریاضی دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
تمرین ساخت عدد با کارت در کلاس انجام شد. ساخت عدد با کارت و رقم مجدد در کلاس تدریس شد. لازم دانستم بحث ساخت عدد با کارت و رقم را برای شما عزیزان توضیح دهم. #در ساخت عدد با کارت ما تکرار عدد نداریم یعنی یک قانون گذاشته شده که تکرار عدد مثل هم ممنوع است. مثلاً وقتی در سوالی میگوید با کارت 6 و 7 عدد دورقمی بسازید؛ ما اجازه نوشتن عدد 66 و 77 را نداریم ؛ فقط میتوانیم بنویسیم 67و 76.#اما در ساخت عدد با رقم ما اجازه تکرار عدد را داریم ؛ مثلاً وقتی میگوید با دو رقم 9 و 3 عدد دورقمی بسازید ، ما میتوانیم 99 و 33 را هم علاوه بر 93و 39 اضافه کنیم. در مجموع در ساخت عدد با کارت، دو عدد و در ساخت عدد با رقم، 4 عدد دو رقمی میتوانیم بسازیم.
علوم دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
درس اول کتاب علوم با عنوان زنگ علوم به طور کامل تدریس شد. شعر و کلیپ مربوط به درس نمایش دادهشد.
فارسی دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
کتابخانهی کلاس با جمع آوری کتاب داستانهای دانشآموزان و مشارکت آنها آماده شد.
املا دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
تمرین کلمات درس کتابخانه کلاس ما با مشارکت دانشآموزان صورت گرفت.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف آلف و ب آموزش داد.
تکلیف:
کتاب خطاطشو،صفحات 6 و 7 انجام شود.سرمشقهای داده شده،انجام شود.
1403/07/07
فارسی دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
طرح سنجش استعداد گونیا (علوم) در کلاس با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
روانخوانی درس اول کتاب فارسی با عنوان کتابخانه کلاس ما در کلاس با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
تکلیف:
تمرین روانخوانی از درس اول انجام شود. از درس ستایش یک املا به اولیا گفته شود. برای فردا دو عدد کتاب داستان همراه با اسم دانشآموزان به کلاس آورده شود.
قرآن دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
جلسه اول و دوم از کتاب قرآن در کلاس تدریس شد.
مهارت زندگی
مدرس:
اصغری، هدی
فعالیت:
مبحث کمک کردن به دیگران(در خانه و مدرسه) آموزش داده شد.
رایانه
مدرس:
کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت:
با نحوه ی باز و بستن برنامه ی word آشنا شدیم و ایجاد فایل جدید را آموختیم.
تکلیف:
مرور و تمرین انجام شود.
1403/07/04
نگارش دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
کتاب نگارش تا صفحه 11 با مشارکت دانشآموزان پاسخ داده شد.
املا دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
املا رنگی
از درس اول ستایش در کلاس رونویسی شد. دانشآموزانی که تکلیف خود را در کلاس ننوشته اند، تکمیل کنند.
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
تمامی کتاب کارهای علوی و درسی روز شنبه همراه دانشآموزان باشد.
شطرنج
مدرس:
انتظاری، مینا
فعالیت:
به معارفهی دانشآموزان و معرفی بازی شطرنج پرداختیم. کمی از تاریخچهی شطرنج گفتیم و صفحهی شطرنج را کشیده و بررسی کردیم.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز اگر در منزل شطرنج دارند؛ جلسهی بعد با خودشان به همراه داشته باشند، تا طرز چیدن صحیح مهرهها را در کلاس یاد بگیرند.
1403/07/03
علوم دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
فیلم فندق مربوط به فصل اول کتاب علوم با عنوان (زنگ علوم) در کلاس پخش شد.
فارسی دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
روانخوانی از درس ستایش توسط دانشآموزان انجام شد. کلمات مهم درس ستایش که ارزش املایی دارند مشخص شد.
تکلیف:
از کلمات مهم درس ستایش دوبار بنویسید و 5 کلمه از آن را انتخاب کنید و جمله بسازید.
نگارش دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
صفحه 11 از کتاب نگارش با مشارکت دانشآموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف:
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
کتاب کارهای علوی (ریاضی، فارسی، علوم) فردا همراه دانش آموزان باشد.
ورزش دوم
مدرس:
محمدی، امید
فعالیت:
تمرین افزایش قدرت عضلانی انجام شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
قوانین کلاسی و همچنین دوره اتیکت (مهارت اجتماعی ) سال گذشته انجام گردید.
1403/07/02
فارسی دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
درس اول کتاب فارسی با عنوان (ستایش) در کلاس تدریس و توسط دانشآموزان روانخوانی شد. تمرین روانخوانی از ستایش در منزل انجام شود.
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت:
کتاب کارهای علوی (ریاضی، فارسی، علوم، خطاطی، مهارتها، رایانه و سواد مالی) به دانشآموزان تحویل داده شد. در اسرع وقت تمامی کتابها (درسی و کار علوی) سیمی شده و به مدرسه آورده شود. تمامی ابزار های گفته شده در منزل بماند.
هنر دوم
مدرس:
جعفرلو، مریم
فعالیت:
معارفه انجام و قوانین کلاس گفته شد. نقاشی خلاقانه با کمک اشکال هندسی کار شد.
سواد مالی
مدرس:
زمانی، زهرا
فعالیت:
با پول و انواع اسکناس های ایرانی و با واحد ریال و تومان آشنا شده و تفاوت آنها باهم را بررسی کردیم. انواع پولهای ایرانی جدید و قدیم نمایش دادهشد.
تکلیف:
در صورتی که در منزل سکه دارید؛ جلسهی آینده همراه خود بیاورید .