فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 1

ریاضی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: صفحات 10,11 از کتاب ریاضی با عنوان جمع و تفریق در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: شعر حفظی (یار مهربان) از دانش‌آموزان پرسیده شد. درس دوم از کتاب فارسی با عنوان *مسجد محله‌ی ما* تدریس و روانخوانی آن در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد.

قرآن دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: مبحث تشدید با داستان در کلاس تدریس و عبارات قرآنی مربوط به آن با مشارکت دانش‌آموزان خوانده شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: کتاب ریاضی و هوش، دفتر املای علوی به دانش‌آموزان تحویل داده شد. برای روز یکشنبه کتاب هوش و ریاضی و دفتر املا (به همراه برچسب اسم) به مدرسه آورده شود.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث آسیب نرساندن به دیگران آموزش داده شد، تمرین صفحه 12 و 13 انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آشنایی با مفهوم ذخیره سازی و تفاوت save و save as انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: درس سوم از کتاب کار ریاضی با عنوان جمع و تفریق دو عدد یک رقمی و حل مسئله در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: درس اول کتاب کار فارسی با عنوان (کتابخانه‌ی کلاس ما) با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: دو املا از درس ستایش و کتابخانه کلاس ما به صورت جمله ای نوشته شود. برای روز یکشنبه شعر *من یار مهربان* پرسیده می شود (از حفظ)

املا دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: صوت شعر یار مهربان در کلاس پخش و روانخوانی شعر *من یار مهربانم* با همکاری دانش‌آموزان خوانده شد. دستورزی و کاربرد (ای) و (ی) در کلمات با دانش‌آموزان تمرین و تکرار شد. مسابقه روانخوانی درس اول در کلاس اجرا شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
تکلیف: ارمغان هفته علوی به دانش‌آموزان تحویل داده شد‌. ارمغان شماره یک حل شود و روز شنبه به مدرسه آورده شود‌.

شطرنج

مدرس: انتظاری، مینا
فعالیت: این جلسه به آموزش حرکت رخ و نکات مربوط به این مهره گذشت. مثل: گرفتن ستون باز و حمایت از پیاده‌های رونده.
تکلیف: حرکت پیاده و رخ در صفحه‌ی شطرنج و بازی با پیاده‌ها با حمایت رخ‌ها تمرین شود.

علوم دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: فیلم دوم (فندق) از فصل علوم با عنوان (هوای سالم، آب سالم) در کلاس نمایش داده‌شد.

فارسی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: مسابقه‌ی روانخوانی از درس اول با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد. بیاموز و بگو درس اول با عنوان کاربرد (ای، ی) تدریس و تمرین شد.

نگارش دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: صفحات 15 و 16 از کتاب نگارش که مربوط به درس اول است پاسخ داده شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: درس دوم از هدیه های آسمانی با عنوان (پرندگان چه می گویند؟) با هدف شکرگزاری نعمت‌های خدا در کلاس تدریس و سوالات مربوط به درس با مشارکت دانش‌آموزان پاسخ داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: این جلسه حریم شخصی 2 ( حریم در اطلاعات شخصی ، احساسات ، بدن ، اطلاعات خانوادگی و قوانین حریم شخصی مدرسه ، خانه ،فضاهای عمومی ...)آموزش داده شد .

ریاضی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: نمونه سوال حل مسئله،با استفاده از شکل و محور با همکاری دانش‌آموزان در کلاس تمرین و تکرار شد.

علوم دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: سوالات درس اول در کلاس با همکاری دانش‌آموزان تمرین و تکرار شد.
تکلیف: فردا از فصل اول علوم پرسش می شود.

نگارش دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: صفحه 15 نگارش با همکاری دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.

هنر دوم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: کاردستی امواج دریا در کلاس انجام شد.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: فعالیت منزل و تدریس درس دوم (پول توجیبی) تا سر فعالیت کلاسی انجام شد .

ریاضی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: نمونه سوال حل مسئله،با هدف یادگیری آن در کلاس تمرین و مرور شد.

علوم دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: علوم انجام فعالیت مشاهده با استفاده از حواس پنجگانه و یادداشت برداری مشاهدات در حیاط مدرسه با مشارکت دانش‌آموزان صورت گرفت ،مرور فصل اول علوم در کلاس با همکاری دانش‌آموزان انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: اخلاقی، سیده فاطمه
فعالیت: گنجینه دانش با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس مطالعه شد .

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: اتصالات حرف ب آموزش داده شد؛ مثل:بر، نند، با...
تکلیف: سرمشق‌های داده شده،انجام شود. کتاب خطاط‌شو،صفحات 12 و 13 انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: بادی پرکاشن جهت تقویت هماهنگی گروهی و شناخت ریتم انجام شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: