فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: تدریس فصل سوم کتاب صفحه ی 38 و 39 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه ی 59 و 60 انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: املا گفته شد . کتاب کار صفحه ی 52 و 53 حل شد.

نگارش دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: صفحه ی 46 کتاب نوشته شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: درس هفتم تدریس شد.

نگارش دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: صفحه ی 44 و 45 انجام شود. املا از درس کوشا و نوشا گفته شود.فردا املا خواهیم داشت .

قرآن دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: صفحه 14 و 15 تمرین شود.

هنر دوم

مدرس: اندرزگو، سمانه
فعالیت: پخش انیمیشن انگری برد/آموزش کشیدن پرنده های انگری برد.
تکلیف: لطفا فقط در پرتال ارسال کنید.با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 35 کتاب حل شد.
تکلیف: امروز ساعت 17:45 ارزشیابی ریاضی خواهیم داشت. نمونه سوال برای تمرین در در گروه بارگذاری شد .

فارسی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: از درس کوشا و نوشا تمرین روان خوانی انجام شود.

شهر خلاق

مدرس: بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت: مسافر کوچولو به سیاره زمین آمده است. یک دوست خوب پیدا کرده و حالا می‌خواهد به سیاره خودش برگردد .
تکلیف: وسیله ای طراحی کنیم که مسافر کوچولو بتواند به سیاره خودش برگردد .و بتواند با دوستی که روی زمین پیدا کرده در ارتباط باشد .

مهارت زندگی

مدرس: فرمانی، زهرا
فعالیت: گفتگو در مورد ویژگی های دوست خوب و روابط دوستانه
تکلیف: صفحات 26 و 27 از کتاب مهارت های زندگی حل شود.

ریاضی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: دوره ی فصل دوم کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: سوالات کاربرگ حل شود.

فارسی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
فعالیت: قسمت واژه سازی تدریس شد.

نگارش دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: صفحه ی 42 و 43 نوشته شود. املا از درس کوشا و نوشا گفته شود.

ریاضی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: صفحه ی 53-54 و 55 کتاب کار حل شود. فردا دوره فصل دوم کتاب را خواهیم داشت سوالات بارگذاری شده در دفتر مشق نوشته شود در کلاس حل خواهیم کرد.

فارسی دوم

مدرس: کاشانی، زهرا
تکلیف: یک بار از کلمات ارزش املایی درس کوشا و نوشا نوشته شود.

رایانه

مدرس: بای، شاداب
فعالیت: مرور و پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: لطفا با تایپ کردن اسم خود در یک صفحه رنگی و حاشیه دار طرح خلاقانه بگذارید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: