فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: تدریس و یادگیری ساعت و دقیقه با داستان، حل صفحه ی 27 کتاب ریاضی، تمرین و تکرار از نمودار درختی در کلاس اجرا شد.
تکلیف: حل کتاب کار ریاضی علوی تا صفحه ی 39،40،42 انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: پرسش کلمات هم معنی درس اول، خط کشیدن کلمات سخت درس مدرسه ی خرگوش ها در کلاس اجرا شد.
تکلیف: کلمات هم معنی و مخالف درس ستایش پرسیده می‌شود. تا روز چهارشنبه همه‌ی دانش‌آموزان ماسک خرگوش را همراه داشته باشند، به جز شایان شاکری و مهراد خالقی که ماسک روباه و شغال را درست می‌کنند. هر دانش آموز یک هویج داشته باشد، کتاب کار علوی فارسی تا صفحه ی 30 کامل باشد.

نگارش دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: نگارش صفحه ی 28 و 29 در کلاس حل شد، دانش آموزانی که کتاب نگارش را همراه دارند صفحات درسی که غایب بودند را کامل کنند و همراه خود بیاورند.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه رفتارهای صحیح و ناصحیح آسانسور آموزش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: تمرین و تکرار از مبحث نمودار درختی و حل صفحه 26 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: روانخوانی درس "مدرسه‌ی خرگوش‌ها" توسط دانش‌آموزان در کلاس اجرا شد.
تکلیف: 5 کلمه با پیشوند (با) و 5 کلمه با پیشوند (بی) همراه با معنای آن بنویسید. کلمات هم معنی درس اول کتاب خانه‌ی کلاس ما فردا پرسیده می‌شود.

املا دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: ساخت جمله‌های بهم ریخته با استفاده از کارت، توسط دانش آموزان در کلاس اجرا شد.

هنر دوم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: نقاشی با موضوع جان من کیست کشید شد.
تکلیف: لطفا کسانی که نقاشی را با خود به خانه بردند برای فردا به مدرسه اورده و به خانم کرمی تحویل دهند.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش مفاهیم درایو (حافظه) و تفاوت درایو c با سایر درایو ها انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: کار با کاپ و چوبک، برای هماهنگی عصب عضله، تقویت دو نیم کره‌ی مغز و تعادل انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: آزمون ریاضی مداد قرمز در کلاس برگزار شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی علوی صفحات 37 و 38 را حل کنید.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: شعر حفظی « ستاره » در کلاس از دانش‌آموزان پرسیده شد، درس 4 فارسی مدرسه ی خرگوش ها در کلاس توسط خانم معلم روخوانی شد.
تکلیف: یک املا از درس خرس کوچولو نوشته شود.

قرآن دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: انواع «ه» و روانخوانی از عبارات قرآنی با مشارکت دانش‌آموزان ،در کلاس تدریس و خوانده شد.

ورزش دوم

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: تمرین مربوط به قوه شنیداری، تقویت حافظه، سرعت عکس العمل و ارتقای سرعت و چابکی انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: نحوه نوشتن حرف د به همراه اتصالات حرف ص، مثل؛ صا، صو آموزش داده شد. اتصال حرف ب، مثل؛ بیم تدریس شد.
تکلیف: صفحه‌ی10 و 11 کتاب خطاط شو به انضمام سرمشق های داده شده انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: تدریس جدید نمودار درختی و دوسوال در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: ارمغان هفتگی شماره 4 حل شود.

علوم دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: کلیپ فندق درس سوم نمایش داده و آزمایش دماسنج در کلاس انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 28 در کلاس حل شد.
تکلیف: یک املا از درس خرس کوچولو بنویسید.

املا دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: املای درس خرس کوچولو به صورت بدو بدو در حیاط مدرسه اجرا شد.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس ششم تدریس شد. بچه ها با مراحل انجام کارهای بانکی آشنا شدند.
تکلیف: صفحه 52 حل شود.به قصه صوتی زیر گوش دهید https://aparat.com/v/C2nrM

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: آزمون استعداد فضایی در کلاس اجرا شد، تمرین و تکرار از بخش تقریب در کلاس اجراشد.
تکلیف: از کتاب کار علوی صفحه ی 32 حل شود.

علوم دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: کتاب کار علوم کل فصل 3 در کلاس حل شد.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: فارسی حکایت راه سلامت و شعر ستاره در کلاس تدریس شد.
تکلیف: از کتاب کار علوی صفحه 29 و 30 حل شود، شعر حفظی تا شنبه حفظ شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: سوالات درس 3 در کلاس حل شد، تدریس درس 4 مهربان تر از مادر در کلاس اجرا شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: با حرکت پیاده و ترفیع پیاده آشنا شدیم
تکلیف: صفحه 4 تمرین فیل و صفحه 5 تمرین پیاده انجام شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: