1402/07/17
ریاضی دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
حل صفحات 6 و 7 ریاضی در کلاس با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
به سوالات زیر پاسخ دهید. 1)اعداد 12_32_10_61_55_98_59_35_78_80 را در جدول ارزش مکانی قرار دهید. 2) با رقم 7و0 هر چندتا عدد دورقمی میتوانید بسازید. 3)با رقم 8و5 هر چند تا عدد دورقمی میتوانید بسازید. 4)با کارت 3و2 هر چند تا عدد دورقمی میتوانید بسازید. 5)با کارت 6و 4 هر چند تا عدد دورقمی میتوانید بسازید. 6)عددی بسازید که رقم یکان آن 7و رقم دهگان آن 9باشد. 7)عددی بسازید که رقم یکان آن 0و رقم دهگان آن 4باشد. 8)عددی بنویسید؛ که رقم یکان آن 4 و رقم دهگان آن 3 تا بیشتر از رقم یکان باشد. 9)عددی بنویسید که رقم یکان آن 8 و رقم دهگان آن 2 تا کمتر از رقم یکان باشد.
علوم دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
فصل اول کتاب علوم با عنوان زنگ علوم با پرسش و پاسخ و بارش فکر در کلاس تدریس شد.
فارسی دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
تدریس درس اول، کتابخانهی کلاس ما با هدف آشنایی با کتابخانه و منابع کسب اطلاعات عمومی، روانخوانی و در کلاس اجرا شد.
تا شنبه دو تا سه کتاب داستان با برچسب اسم برای درست کردن کتابخانه کلاسی به کلاس بیاورند.
نگارش دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
صفحه 13 کتاب نگارش با هدف یادآوری در کلاس اجرا شد.
مهارت اجتماعی
کاظمی، نیره
آموزش بخش دوم حریم شخصی ( حریم شخصی بدن ، اطلاعات شخصی ، احساسات ، دوستان و خانواده و اقوام ) انجام شد.
دانشآموزان باید در مورد حریم شخصی برای خانواده و والدین خود توضیح دهند.
1402/07/16
ریاضی دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
ریاضی تمرین ساخت عدد با کارت و تدریس ساخت عدد با رقم در کلاس توسط دانشآموزان انجام شد.
لطفا سوالات زیر را جواب بدهید.
1_با کارت عدد 4و7هرچند تا عدد دورقمی میتوانید بسازید.
2_با کارت عدد 5و9هرچند تا عدد دورقمی میتوانید بسازید.
3_با کارت عدد 2و8هرچند تا عدد دورقمی میتوانید بسازید.
4_با رقم عدد 9و6هرچند تا عدد دورقمی میتوانید بسازید.
5_با رقم عدد 2و1هرچند تا عدد دورقمی میتوانید بسازید.
6_با رقم عدد 4و6هرچند تا عدد دورقمی میتوانید بسازید.
املا دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
املا جور کردنی در کلاس با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
بازی استراتژیک
رضا کاظمی، فاطمه
با استفاده از کاپ و موزیک، برای هماهنگی عصب و عضله، بازی موزیکال انجام شد.
1402/07/15
ریاضی دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
ساخت اعداد دو رقمی با کارت در کلاس تدریس و تمرین شد.
فارسی دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
کلمات سخت درس ستایش در کلاس خط کشیده شد.
از روی کلمات درس ستایش دوبار دوبار خوش خط و خوانا نوشته شود.
نگارش دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
صفحه ی 12 کتاب نگارش فارسی با هدف یادآوری حل شد.
قرآن دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
سوره کوثر، یادآوری و خواندن متن آیات درس، صفحه ی 8 و 9 در کلاس تدریس شد.
ورزش دوم
محمدی، امید
تمرینی چند منظوره شامل دویدن،پرش، هدف گیری و پرتاب توپ انجام شد.
زیبانویسی
مصطفوی، منیره
نحوه نوشتن حرف الف وب، یادآوری؛ و اتصالات ب؛ با، بر، بت، بد، تدریس شد.
لطفا دفتر خوشنویسی آورده شود. تکالیف داده شده انجام شود.
1402/07/12
ریاضی دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
تمرین و حل جمع های نظام دار و مقایسهی اعداد در کلاس انجام شد.
یکی از اعضای خانواده دوتا عدد بگوید (از عدد 5تا99) آنها را مقایسه کنید و علامت (کوچکتر، بزرگتر، مساوی) بگذارید.(تا ده عدد ادامه بدهید.)
علوم دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
انیمیشن فندق با هدف ایجاده انگیزه برای تدریس فصل اول علوم در کلاس نمایش دادهشد.
فارسی دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
تمرین روانخوانی از درس ستایش توسط دانشآموزان در کلاس انجام شد.
نشانه های 4 شکلی رابنویسید و با هرکدام یک کلمه بسازید. با 5 تااز کلمات جمله بسازید. تمرین روانخونی از متن ستایش در منزل انجام شود.
نگارش دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
حل صفحه 10 و 11 کتاب نگارش توسط دانشآموزان در کلاس با هدف یادآوری انجام شد.
املا دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
تمرین املا به روش تصویر و جمله سازی در کلاس توسط دانشآموزان انجام شد.
سواد مالی
جانباز، هانیه
درس اول(پول) و (ارزش اسکناسها) تدریس و فعالیت کلاسی انجام شد.
فعالیت در منزل صفحه 14 حل شود.با مراجعه به این لینک، قصه صوتی گوش داده شود. https://aparat.com/v/7WPVD
مهارت زندگی
اصغری، هدی
در مورد موضوع محیط زیست با پرسیدن این سوال (به چه روشهایی می توانیم از محیط زیست خود مراقبت کنیم؟) به صورت گروهی بحث و گفتگو کردیم.
1402/07/10
ریاضی دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
کتاب ریاضی صفحه 4 و 5 باهدف یاد آوری در کلاس حل شد.
فارسی دوم
عسکری اسد آبادی، فائزه
روانخوانی ستایش در کلاس تدریس و خوانده شد.
تمرین روانخوانی از درس ستایش در منزل انجام شود.
مهارت اجتماعی
کاظمی، نیره
حریم شخصی و آموزش مکانهایی که حریم شخصی در آن باید رعایت شود؛ معرفی و آموزش دادهشد.
دانش آموزان باید در مورد حریم شخصی برای خانواده و اطرافیان خود توضیح دهند و نظراتشان را در این مورد بپرسند