فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: طرح سنجش استعداد: مداد قرمز 3 «ریاضی» در کلاس برگزار شد. نمونه سوالات مبحث کسر در کلاس تمرین و تکرار شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی نداریم.

علوم دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: فیلم فندق درس دوازدهم کتاب علوم با عنوان «برای جشن آماده شویم» پخش و راجع به آن با دانش‌آموزان گفت و گو شد.
تکلیف: تکلیف علوم نداریم.

املا دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: املای موشکی از درس چهاردهم کتاب فارسی با عنوان *پرچم* گفته شد.
تکلیف: تکلیف املا نداریم.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ه وسط، آموزش داده شد.
تکلیف: کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 38 و 39 انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: مبحث کسر از کتاب ریاضی تدریس و صفحات 110 و 111 آن با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. مبحث جمع و تفریق تکنیکی اعداد سه رقمی در کلاس تمرین و تکرار شد.
تکلیف: مبحث امروز را برای والدین خود توضیح دهید.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: طرح سنجش استعداد: مداد قرمز 3 «فارسی» در کلاس برگزار شد. درس پانزدهم کتاب فارسی با عنوان *نوروز* تدریس و روانخوانی آن از درس توسط دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف فارسی نداریم.

قرآن دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: سوره‌ی مبارکه ی *قدر* از کتاب قرآن با داستان تدریس و روانخوانی شد. عبارات قرآنی صفحات 94 تا 97 با مشارکت دانش‌آموزان خوانده شد. داستان *باغی میان آتش* در کلاس خوانده و راجع به آن با دانش‌آموزان گفت و گو شد.
تکلیف: سوره قدر تمرین و حفظ شود.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: مبحث "پیام من" آموزش داده شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش تعیین سایز و تغییر جهت کاغذ انجام شد ؛ همچنین نرم افزار اسکرچ جونیور را معرفی کردیم.
تکلیف: نرم افزار اسکرچ جونیور نصب گردد.

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: صفحات 106 و 107 کتاب ریاضی انجام شد. درس سوم و چهارم از کتاب کار ریاضی با عنوان *جمع و تفریق اعداد سه رقمی در جدول ارزش مکانی * در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی نداریم.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: املای تشخیصی از درس چهاردهم کتاب فارسی با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 21 و 22 انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت حریم شخصی 2 آموزش داده شد ( قوانین حریم شخصی خانه ، مدرسه ، فضاهای عمومی) .

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: نمونه هایی از مبحث جمع و تفریق انتقالی اعداد سه رقمی با شکل و بدون شکل در کلاس انجام شد. صفحه 105 از کتاب ریاضی با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: برای فردا کتاب کار ریاضی و کتاب ریاضی همراه داشته باشید.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: درست و نادرست، گوش کن و بگو و روانخوانی از درس 14 فارسی با مشارکت دانش‌آموزان انجام و کلمات مهم املایی درس مشخص شد. واژه سازی درس پرچم کلمات هم آوا تدریس شد.
تکلیف: با کلمات (خیر، گاز، پیچ) جملات هم آوا بنویسید. یک املا از درس پرچم بنویسید.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: درس «شانزدهم» از هدیه‌های آسمان با عنوان (کیسه‌ی سنجاب کوچولو) با هدف آشنایی دانش‌آموزان با آداب پاکیزگی و رعایت نظافت تدریس و کلیپ هایی جهت ایجاد انگیزه پخش و به سوالات مربوط به آن پاسخ داده شد.
تکلیف: تکلیف هدیه نداریم.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: با انواع لوگو یا نمادهای تجاری مختلف و کاربرد آن ها آشنا شدیم.
تکلیف: فعالیت صفحه 113 کتاب سواد مالی را بنویسید؛ یک نشان (لوگو) بکشید و توضیح دهید که این لوگو مربوط به چه وسیله‌ای است و چه کاربردی دارد.

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: نمونه هایی از مبحث تفریق انتقالی اعداد سه رقمی با شکل در کلاس انجام شد. صفحات 101 تا 104 از کتاب ریاضی با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی نداریم.

علوم دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: سوالات درس یازدهم کتاب علوم با عنوان من رشد میکنم تمرین و تکرار شد.
تکلیف: تکلیف علوم نداریم.

املا دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: مبحث جملات بهم ریخته از درس سیزدهم کتاب فارسی در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: یک املا از درس ایران زیبا بنویسید.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ف و اتصالاتش، آموزش داده شد. حرف س، دوره شد.
تکلیف: کتاب خطاط‌شو، صفحات 26 و 27 انجام شود. سرمشق های داده شده، انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: تمرین بادی پرکاشن و کار با چوبک جهت تقویت هماهنگی چشم و دست ،عصب عضله و تقویت هماهنگی گروهی انجام شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: