فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: جمع و تفریق فرایندی اعداد دورقمی با شکل در کلاس تمرین و تکرار شد.
تکلیف: 5 جمع و 5 تفریق فرایندی با شکل نوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: پرسش روانخوانی از درس اول تا چهارم توسط دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: 20 کلمه‌ی مهم املایی از درس 3 و 4 را بنویسید، نقطه‌های بالا را با رنگ صورتی و نقطه های پایین را با رنگ آبی بگذارید.

نگارش دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: صفحات 34 و 35 از کتاب نگارش با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: تکلیف نگارش نداریم.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: درس هشتم از هدیه های آسمانی با عنوان (جشن میلاد) با هدف آشنایی دانش‌آموزان با یکی از جشن های بزرگ مسلمانان و همچنین احترام به پیامبر اکرم (ص) در کلاس تدریس و سوالات مربوط به آن با مشارکت دانش‌آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: تکلیف هدیه نداریم.

ورزش دوم

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: تمرین ذهنی تمرکزی،افزایش قدرت و تسلط دست ها انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: این جلسه اتیکت فضای عمومی 4 ( رفتارهای صحیح در سینما) از طریق داستان توضیح داده شد.

علوم دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: فیلم فندق مربوط به درس پنجم علوم با عنوان پیام رمز را پیدا کن (1) با هدف آشنایی با اهمیت صدا در زندگی و نحوه‌ی تولید صدا نمایش داده و راجع به آن با دانش‌آموزان گفت و گو شد.
تکلیف: برای صداهای نازک، صدا های کلفت، صداهای آزاردهنده، صداهای آرامش بخش، صداهای پیام رسان 5 مثال بزنید.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: مبحث کلمات هم معنی و مخالف به صورت بازی با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: از درس 1 تا 4 روانخوانی شود.

نگارش دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: صفحات 32 و 33 از کتاب نگارش با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: تکلیف نگارش نداریم.

هنر دوم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: کاردستی و نقاشی خرچنگ با کمک دایره جهت دست ورزی پسر های گل کار شد.
تکلیف: لطفا برای هفته اینده برای کاردستی پیتزا یک دایره زرد رنگ بریده و با خود بیاورند.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: تدریس درس نهم ( دستگاه عابر بانک و کاربردهای آن ) و آشنایی با قدیمی‌ترین دستگاه عابر بانک را داشتیم .
تکلیف: تکلیف سواد مالی ندارند .

هوش و ریاضی

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: فعالیت مربوط به نیم سال اول هفته‌ی «دهم» و «یازدهم» از کتاب هوش و ریاضی در کلاس انجام شد.
تکلیف: 5 جمع و تفریق فرایندی با شکل حل شود.

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: تمرینات و فعالیت های مربوط به مرور فصل دوم کتاب ریاضی در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.تدریس اشکال هندسی با شعر در کلاس انجام شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی نداریم.

علوم دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: نقاشی راجع به فصل ها کشیده و درباره انواع بادنما و کاربرد آن صحبت شد.
تکلیف: تکلیف علوم نداریم.

املا دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: تمرین جمله سازی از کلمات درس چهارم کتاب فارسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: کلمات هم معنی و مخالف درس 3 و 4 پرسیده می شود.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: ادامه‌ی اتصالات حرف ل آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 29 انجام شد.
تکلیف: سرمشق های داده شده، انجام شود. کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 29 کامل شود.

ریاضی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: تمرینات و فعالیت های مربوط به صفحات 29 تا 33 در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. مبحث ساعت در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: 5 جمع و 5 تفریق فرایندی با شکل نوشته شود. (دسته های ده تایی و یکی). عکس زیر لمینیت شده و به مدرسه آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: بخوان و بیندیش تمیز باش و عزیز باش با هدف یادگیری بهداشت فردی در کلاس تدریس و روانخوانی شد. بیاموز و بگو درس چهارم با عنوان تنوین اً و کاربرد آن در کلاس تدریس شد.
تکلیف: تمرین روانخوانی از دروس داده شده انجام شود.

قرآن دوم

مدرس: عسکری اسد آبادی، فائزه
فعالیت: مبحث (تنوین) از کتاب قرآن با داستان تدریس و عبارات قرآنی مربوط به آن با مشارکت دانش‌آموزان خوانده و کلیپ مربوط به آن پخش شد. صوت سوره‌ی فلق در کلاس پخش و معنی آن در کلاس گفته شد.
تکلیف: تکلیف قرآن نداریم.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: دانش آموزان در مورد ویژگی های اخلاقی و جسمانی والدین و دوست صمیمی شان نوشتند.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با ابزار B)Bold ، (I)Italic ،(U)Underline) آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: