فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 3

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 116 و 117 کتاب ریاضی با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. دست‌ورزی صفحه 113 کتاب ریاضی توسط دانش‌آموزان انجام شد. درس اول (قسمتی از یک واحد) و درس دوم (آمادگی برای کسر) از کتاب کار ریاضی علوی در کلاس انجام شد.
تکلیف: مبحث کسر مانند تمرینات گذشته، در منزل تمرین شود.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس دوازدهم با عنوان «برای جشن آماده می شویم» به طور کامل تدریس شد. درس دوازدهم از کتاب کار علوم علوی، در کلاس انجام شد. آزمایش ترکیب مواد جامد با مایع در کلاس انجام و مشاهدات عینی صورت گرفت.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
تکلیف: کلمات هم معنی و مخالف درس 12 و 10، فردا پرسیده می شود.

نگارش دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 89 و 90 و 91 کتاب نگارش در کلاس انجام شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: لطفاً برای فردا، همگی یک بسته دستمال کاغذی همراه خود داشته باشند.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت دوست یابی 5 آموزش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: دست‌ورزی مبحث کسر، با هدف یادگیری و مشاهده عینی در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. تمرین و تکرار از مبحث کسر در کلاس انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: کلمات هم معنی و مخالف درس 15 و 16 کتاب فارسی، پرسیده شد.
تکلیف: املا از درس 13 و 14 نوشته شود. کلمات هم معنی و مخالف درس 13 و 14، فردا پرسیده می شود.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: املای دوره ای از درس 16 کتاب فارسی، گفته شد.

هنر دوم

مدرس: جعفرلو، مریم
فعالیت: نقاشی با کمک اعداد فارسی کشیده شد

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: اضافه کردن شکلک ، پس زمینه و ویرایش آن ها و همچنین بلوک های اسکرچ جونیور را مرور کردیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مبحث کسر مجدد تدریس و صفحات 111 و 112 و 114 و 115 کتاب ریاضی در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: یک کاغذ مربع شکل به ابعاد 17 در 17 درست کنید و برای فردا با خود به مدرسه بیاورید.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی از حکایت موش و گربه توسط دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: یک املا از درس 16 و 15 نوشته شود. کلمات هم معنی و مخالف درس 15 و 16 خوانده شود فردا پرسیده می شود.

قرآن دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: سوره مبارکه ماعون تدریس و توسط دانش‌آموزان خوانده شد.

ورزش دوم

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: بازی فوتبال انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف "م" و اتصالاتش آموزش داده‌شد.
تکلیف: کتاب خطا‌ط‌شو صفحات، 32 ،33، 34 ،35 درمنزل انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مبحث؛ جمع و تفریق اعداد سه رقمی در جدول ارزش مکانی، از کتاب کار ریاضی علوی با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: حکایت شیر و موش از کتاب فارسی تدریس و روانخوانی آن توسط دانش‌آموزان انجام و انیمیشن مربوط به آن گذاشته شد.
تکلیف: ارمغان شماره 22 انجام شود. از درس 10 و 11 و 12 املا نوشته شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس هفدهم کتاب هدیه های آسمانی با عنوان «وقت نماز» و با هدف آشنایی با زمان نماز تدریس و سوالات مربوط به آن پاسخ داده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: سوالات مربوط به هفته 16 کتاب هوش و ریاضی در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: مات پلکانی را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 33انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: فصل هفتم کتاب ریاضی با عنوان کسر در کلاس تدریس و تمرین شد. صفحه‌ی 110 کتاب ریاضی در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: مبحث کسر ، مانند تمریناتی که در کلاس انجام شده است؛ تمرین شود.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درست و نادرست، گوش کن و بگو درس شانزدهم کتاب فارسی در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. واژه سازی و بیاموز و بگو درس 16 تدریس و تمرین شد. کلمات هم معنی و مخالف درس 16 از دانش‌آموزان پرسیده شد.
تکلیف: یک املا از درس پانزدهم و شانزدهم کتاب فارسی بنویسید.

نگارش دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 87 و 88 کتاب نگارش در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: املای دوره ای از درس 8 و 9 و 10 کتاب فارسی در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. دانش‌آموزانی که تکلیف کلاسی را ناقص انجام داده اند در خانه تکمیل کنند.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت دوست یابی 4 آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: