1401/10/24
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
مبحث تقارنها( تقارنمحوری و تقارنمرکزی و تقارن چرخشی) به طور کامل با ریز تمام نکات و تفاوتها و شباهتها و نکات تستی آنها تدریس شد و جزوهی کامل گفته شد.
صفحات 64 تا 67 کتاب کامل شود.
علوم ششم
ماندگار، طاهره
تمام مطالب مربوط به مبحث نیرو درس ششم و هفتم (قوانین نیوتن ، سادهترین شکل نیروها «هل دادن و کشیدن»، نیروهای تماسی و غیرتماسی و انواع آنها اعم از نیروی اصطکاک و مغناطیسی و الکتریکی و نیروی گرانش و...)، جرم و وزن و تفاوت آنها تدریس شد.
کتاب کار درس هفت کامل شود.
فارسی ششم
ماندگار، طاهره
روخوانی و معانی لغات و متضادها و همخانوادههای درس هشتم و نهم پرسیده میشود.
مطالعات اجتماعی ششم
ماندگار، طاهره
درس 5(پوشاکما وانواع لباسها) صفحهی 75 ،76 و 77 و78 با روش بدیعهپردازی تدریس شد.
کاربرگ شمارهی 17 ( روی کاغذ آ4 و با خلاقیت و زیبا) انجام شود.
تفکر و پژوهش ششم
ماندگار، طاهره
مروری بر نکات مهم فصل اول و درس پروژهی پژوهشی و روشهای مختلف گردآوری اطلاعات و انتخاب بهترین منبع برای انجام پژوهش و ترکیب و ادغام چندین روش با هم جهت ارائهی بهترین و کاملترین پژوهش و طرح پرسش پژوهشی جهت هدفمند کردن پژوهشها ، با روش تدریس (گفت و شنود ) و با راهنمایی و مدیریت آموزگار و بیان نکات مهم و ضروری و جمعبندی کامل آموزگار انجام شد.
1401/10/21
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
رفع اشکال از سه فصل اول انجام شد.
شنبه آزمونک از سه فصل اول انجام میشود.
دفتر ریاضی و کتاب ریاضی آورده شود.
علوم ششم
ماندگار، طاهره
ارائه پژوهش انجام شده در مورد تحقیق در مورد درس ده علوم(یاختهها،انواع یاختهها و تفاوتها و شباهتهای یاختههای جانوری و گیاهی و اجزای تشکیل دهندهی آن ها ) مثل سیتوپلاسم و... میکروسکوپها و انواع آنها و تفاوت میکروسکوپهای امروزی (معمولی)و الکترونیکی توسط دانشآموزان به صورت گروهی( هوس سیستم) انجام و ارائه شد.
کتابکار علوم و کتاب علوم آورده شود.
مطالعات اجتماعی ششم
ماندگار، طاهره
درسهای اول تا یازده کتاب مرور شد و ارزشیابی مدادقرمز 2 انجام شد.
کتاب کار مطالعات درسهای 11 و 12 کامل شود و فعالیتهای 4 و 5 و 6 مربوط به درس 14 کتاب انجام شود.
تفکر و پژوهش ششم
ماندگار، طاهره
کتاب تفکر برای روز شنبه آورده شود.
متن ادبی ششم
ماندگار، طاهره
متن ادبی زیبا و جالب و هنری در مورد مادر نوشته و تزیین شده و آورده شود. این فعالیت امتیاز ویژه دارد.
1401/10/20
فعالیت:
با سلام
پیشاپیش میلاد با سعادت بانوی آب و آینه، حضرت زهرا (سلام الله) را تبریک عرض کرده؛ از شما مادران عزیز دعوت مینماییم؛ تا در دورهمی مادرانه صبحانه علوی شرکت نمایید.
اطلاعات بیشتر در پوستری در بخش آزمایشگاه قرار دادهشدهاست.
با تشکر
دفتر دبستان
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
دست ورزی برای رسم تقارن مرکزی و یافتن نقطه تقارن مرکزی به روش های مختلف توسط دانش آموزان با نظارت و آموزش آموزگار به صورت فرد به فرد انجام شد و تفاوت آن با تقارن محوری بیان شد.
کتاب و دفترریاضی آورده شود.
علوم ششم
ماندگار، طاهره
کتابعلوم آورده شود.
فارسی ششم
ماندگار، طاهره
ارزشیابی استعدادهنری انجام شد.
کتاب فارسی آورده شود.
نگارش ششم
ماندگار، طاهره
کتاب نگارش آورده شود.
مطالعات اجتماعی ششم
ماندگار، طاهره
درس اول تا درس اصفهان نصف جهان مطالعه شود، پرسش انجام میشود.
رباتیک
جابری، پریسا
دیود و نحوه کارکرد آموزش داده شد.
شماتیک دیود رسم شد
مدار پل دیودی بسته شد.
1401/10/19
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
مبحث تقارن محوری و تفاوت تقارن نسبت به محور عرضها و محور طولها و نحوهی محاسبه تعداد خطهای تقارن هر شکل و خطهای تقارن شکلهای منتظم و رسم تقارن شکل ها در محور مختصات مجدد تدریس شد.
20 سوال ریاضی از فصل اول تا سوم نوشته و با راهحل کامل پاسخ دهید.
علوم ششم
ماندگار، طاهره
فعالیت گروهی بهصورت هاوس سیستم در مورد موضوعات مشخص شده هر گروه انجام شد.
فارسی ششم
ماندگار، طاهره
مرور نکات مهم معنی شعرها بررسی و رفع اشکال شد.
ارزشیابی مدادقرمز انجام شد.
از روی درس 9 و هممعنیها و متضادها و هم خانواده ی آن نوشته شود.
نگارش ششم
ماندگار، طاهره
مرور مجدد دستور زبان و مبالغه و کنایه و ضربالمثل ها انجام شد.
ارزشیابی مدادقرمز انجام شد.
1401/10/18
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
مبحث محورهای مختصات و محور طولها و عرضها و معرفی انواع تقارنها و تقارن محوری و نحوهی رسم آنها تدریس شد.
برای فردا طلق، کاغذ شطرنجی، خطکش و دفترریاضی همراهتان باشد.
علوم ششم
ماندگار، طاهره
کتاب کار علوم درس هفت کامل شود و کتاب علوم و کتابکار آورده شود.
فارسی ششم
ماندگار، طاهره
از درس اول تا هفتم مترادفها و متضادها و همخانوادهها و معنی شعرها و شعرحفظی و دستورزبان پرسش انجام میشود.
کتاب فارسی و کتاب کار فارسی آورده شود.
هدیههای آسمان ششم
ماندگار، طاهره
ارزشیابی مدادقرمز انجام شد.
قرآن ششم
ماندگار، طاهره
ارزشیابی مدادقرمز انجام شد.
تفکر و پژوهش ششم
ماندگار، طاهره
درس ماه و روباه و مارگیر و اژدها و بررسی علل این رفتارها و رفتارهای جایگزین و مناسب با این شرایط مجدد مرور و کتاب کامل شد.
رایانه
بابایی، ندا
در برنامه اسکرچ یک بازی طراحی شد و ادامه کار و اتمام پروژه به عهده دانش آموزان قرار گرفت.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
امروز برای هیجان و گرم کردن بچه ها یک warm up به صورت شمارش 4 تایی با دو حرکت متفاوت 4 تایی به صورت بادی پرکاشن و حرکات مخالف دست و پا بازی و اجرا گردید.
و سپس بر روی یک آهنگ با دو سرعت مختلف کند و تند با هدف هماهنگی عصب و عضله به صورت شمارش 3 تایی و 4 تایی و ایجاد چالش برای بچه ها در اجرای حرکات 3 تایی مختلف اجرا شد.