فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: پولوتو

علوم ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: فعالیت‌های درس اول پاسخ داده‌شد.برگه دعوت‌نامه جلسه اولیا و آموزگاران تحویل دانش‌آموزان شده‌است. فایل این دعوت‌نامه نیز به پیوست در این قسمت به عنوان کاربرگ بارگذاری شده‌است.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: تدریس درس آداب دوستی با روش تدریس کارگروهی و بررسی فعالیت‌های داده‌شده انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی صفحه هشت و نه کتاب درسی با موضوع خودآگاهی، بلوغ و شناخت احساسات تدریس شد و به بحث کلاسی پرداختیم.

ریاضی ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: درس الگوهای عددی و تکرار اعدادزوج و فرد و الگوها رابطه آنها با هدف نوشتن رابطه مضرب اعداد و شناخت مجدد اعداد زوج و فرد با بازی ریتمو گیم و حل تمرین های کتاب انجام شد .
تکلیف: فعالیت 3 صفحه 3 کتاب ریاضی تفاوت الگوی اعداد فرد و زوج را بنویسید. رابطه الگوی مضرب 2_ 4_5_6 با شکل و جدول مانند نمونه انجام شده توسط دبیر نوشته شود.

فارسی ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: درس ستایش و درس معرفت آفریدگار برای دو سه بار متوالی روخوانی شد. مفهوم و معنی درس وشعر و نوشتن و آموزش هم معنی های درس اول انجام شد.
تکلیف: نوشتن هم معنی های درس اول معرفت آفریدگار در دفتر مشق و رو خوانی درس اول و شعر ستایش و هم معنی های درس ستایش و اول

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
تکلیف: فعالیت 3و4 صفحه 11 را انجام دهند و مرتب و خوانا بنویسند

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و وقت بخیر، خدمت شما پسر عزیزم و اولیای گرامی. در جلسه اول مورخ 12 / 07 /1401 ، درس اول،تاریخچه پول در جهان در زمان های مختلف،به طور اجمالی توضیح داده شد. کلیپ پول از گذشته تا امروز در کلاس مشاهده شد. تمرین های کلاسی کتاب (درس اول) به صورت کامل انجام شد. درباره واحد پولی دلار، یورو ، دینار،پوند،روبل،روپیه و... .. به دانش آموزان، اطلاعات کاربردی و کشورهای آنها، توضیح داده شد. از دانش آموزان خواسته شد،درباره پول ،پول خارجی و واحدهای پولی کشورهای مختلف اگر اطلاعاتی دارند مطرح کنند.
تکلیف: برای جلسه بعد 19 /07 /1401 فعالیت منزل کتاب ،انجام شود.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش انواع ربات از لحاظ هوش و ظاهر و انسان نما
تکلیف: تحقیق کنید نام ربات انسان نما ایرانی چیست و عملکردش چگونه است؟؟ نام ربات انسان نما خارجی چیست و عملکردش چگونه است؟؟

ریاضی ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: مرور درس الگوها و اعداد زوج و فرد و نوشتن رابطه اعداد و حل تمارین صفحه 2 کتاب انجام شد.

علوم ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: درس اول کتاب مرور شد. آزمایش بررسی مواردی که در برخورد شهاب سنگ‌ها با کره زمین و تفاوت ایجاد گودال ها در خاک و گچ و آب اقیانوس‌ها با توجه به اندازه و جرم و ارتفاع آن‌ها انجام شد.

قرآن ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: درس اول و حروف ناخوانا در قرآن تدریس شد.
تکلیف: آیه اول تا 15 سوره بقره را در دفتر مشق بنویسید و حروف ناخوانا را در آن مشخص کنید.

هنر ششم

مدرس: علی خانی، پریسا
فعالیت: آموزش طراحی لیوان و سایه زدن تدریس و انجام شد.

نگارش ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: آزمون ارزشیابی فارسی ورودی پنجم به ششم برگزار شد.
تکلیف: یک صفحه در مورد مدرسه و اهمیت سوادآموزی در دفتر نگارش بنویسند.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: درس اول(یکتا) و شعر خدای یگانه و آموزش مفهوم شعر و معنی سوره توحید تدریس و پاسخ به سوالات صفحه 11 انجام شد. در مورد داستان (ایستگاه فکر) صفحه12 و 13 تبادل نظر کرده و به جمع بندی رسیدیم.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیای محترم و دانش آموزان عزیز و ورزشکار، امروز معارفه به صورت بازی (بادی پرکاشن) که موجب ایجاد انگیزه و هیجان و دقت و تمرکز در دانش‌آموزان می‌گردد، به صورت کار گروهی در کلاس اجرا شد. آشنایی دانش‌آموزان با ساز چوبک و زدن چند ریتم ساده به صورت گروه‌نوازی کار شد.

علوم ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: آزمون ارزشیابی علوم برگزار شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: درس 1 «دوستی» تدریس شد و دانش‌آموزان نظرات خود را در مورد دوستی و معایب و مزایای آن مطرح کردند و در پایان به جمع بندی درست و اصولی رسیدیم.
تکلیف: فعالیت صفحه 8 و 9 کتاب مطالعات انجام شود.

تفکر و پژوهش ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: درس اول تدریس و فعالیت گروهی انجام شد.
تکلیف: نوشتن یک بند در مورد مکان مورد نظرشان که قرار است مهمان خارجی خود را برای بازدید و سفر به آنجا ببرند. صفحه 19 کتاب
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: