فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: پولوتو

ریاضی ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: مبحث اندازه‌گیری و تبدیل واحد‌های طول و سطح و حجم و جرم تدریس شد.
تکلیف: فردا کتاب و دفتر ریاضی همراه بیاورید.

فارسی ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: درس دوازدهم ( دوستی و مشاوره) تدریس شد و آموزگار در مورد اهمیت دوست خوب و مشورت با افراد آگاه، توضیحات تکمیلی را ارائه کرد.
تکلیف: کتاب فارسی و کتاب نگارش همراه بیاورید.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: درس سیزدهم و چهاردهم تدریس شد و در مورد راز موفقیت و مراسم حج و داستان هاجر و اسماعیل و صفا و مروه و چاه زمزم و مناسک حج توضیحات مفصل داده شد.

آزمایشگاه

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: ساخت اسلایم اکلیلی و بررسی مراحل انجام آن با کم و زیاد شدن مواد مختلف توسط دانش‌آموزان در قالب گروه‌های هاوس سیستمی ( طرح چهار‌خانه ) با نظارت و کنترل آموزگار انجام شد.

علوم پیشرفته ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: با تماشای فیلم و عکس در مورد انواع قارچ‌ها و روش تکثیر آن‌ها و انواع خوراکی وغیرخوراکی آن‌ها و پرورش آن‌ها به روش گلخانه‌ای و مراحل مختلف چرخه‌ی قارچ‌ها، تبادل نظر کرده و جمع بندی توسط آموزگار انجام شد.

استعداد فضایی ششم

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: با نقاشی سه‌بعدی و مراحل انجام آن و چگونگی ایجاد این تصاویر با ایجاد خطوط منحنی و ترکیب رنگ‌ها آشنا شده و در پایان طرح‌هایی در این راستا کشیده‌شد.

آزمایشگاه

مدرس: ماندگار، طاهره
فعالیت: اجرای پروژه( نقاشی جادویی ) با هدف آموزش خاصیت اسیدی و بازی مواد و تاثیرات آن‌ها روی مواد و تغییر رنگ آن‌ها انجام شد و دانش آموزان در گروه چهارخانه آزمایش‌ها را انجام دادند و در مورد پی‌اچ مواد اسیدی و بازی تبادل نظر کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: