فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: سوره ی آیت الکرسی به زبان انگلیسی، جهت آمادگی برای جشنِ زبان، با زبان آموزان تمرین و اجرا شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه، مورخ 24 بهمن ماه، تمامِ مباحث دروس 3 و 4 کتاب ODI1 به طور کامل مطالعه و تمرین شود. اپیزود نوزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/dKqxe
فعالیت: سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می‌رسانم که تمامی زبان آموزان عزیز، به مناسبت جشنِ بزرگ زبان در یکی از روز های هفته دومِ اسفند ماه (روز و تاریخ دقیقِ جشن، متعاقبا اعلام خواهد شد.)، می‌بایست پیراهنِ آستین بلند سفید به همراه پاپیون مشکی، شلوار مشکی و کفش یا کتانی مشکی بپوشند. لذا آمادگی لازم جهت شرکت در جشن را داشته و از پوشیدنِ تیشرت، هودی، فرمِ مدرسه یا لباس هایی غیر از موارد ذکر شده در روزِ جشن، پرهیز نمایید. از همکاری همیشگی شما سپاسگزاریم.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: ارزیابی spelling از درس 5 کتاب ODI1 گرفته و آهنگ مربوط به جشن زبان، در کلاس تمرین شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه، مورخ 24 بهمن ماه، تمامِ مباحث دروس 3 و 4 کتاب ODI1 به طور کامل مطالعه و تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: مفاهیمِ comes after / comes between/ comes before از کتاب Math با انجام فعالیت های متنوع، مرور شد.
تکلیف: اپیزود هجدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/lCkQH لطفا زبان آموزان برای روز شنبه، جهت ارزیابی spelling (دیکته) از لغاتِ درس 5 کتاب ODI1، آمادگی لازم را داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: Grammar صفحه ی 51 کتاب ODI1، نحوه ی پرسش و پاسخ با have/has، تدریس شد. برای مثال: Has it got wings? Yes, it has.
تکلیف: لطفا برای تصاویرِ کشیده شده در دفتر زبان، سوال با has/have نوشته و پاسخ داده شود. آهنگ The show must go on و سوره آیت الکرسی به زبان انگلیسی، تمرین شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 49 کتاب ODI1، بخش Progress Check، در کلاس انجام شد. صفحه ی 50 کتاب ODI1، لغات جدید درس 5 که شامل حیوانات می شود، تمرین شد.
تکلیف: لطفا صفحات 48 و 49 کتاب کار، در منزل انجام شود. اپیزود هفدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/4awZI لطفا تمامیِ زبان آموزان، آهنگ The show must go on و سوره ی آیت الکرسی به زبان انگلیسی را جهتِ اجرا روی صحنه در جشن بزرگِ زبان که در هفته ی دومِ اسفند ماه برگزار خواهد شد، به طور کامل تا پایانِ هفته تمرین و حفظ کنند. در غیر این صورت، به ناچار از اجرا حذف خواهند شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: