فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدای ar همراه action و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای ar در آن ها تکرار می شود (car, park, scarf, star, farm, armchair, artist, arm) نیز تدریس شد. روخوانی و blending با فعالیت های متنوع جهت تثبیت صدا، با زبان آموزان تمرین شد.
تکلیف: لطفا از لغات ذکر شده یک خط نوشته و از همین لغات یک دیکته در دفتر زبان، گفته شود. Spelling لغات شماره ی 1 تا 15 مسابقه ی Spelling Bee در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صدای ur همراه action و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای ur در آن ها تکرار می شود (curly, purse, nurse, picture, hamburger, curtain) نیز تدریس شد. روخوانی و blending با فعالیت های متنوع جهت تثبیت صدا، با زبان آموزان تمرین شد.
تکلیف: لطفا از لغات curly, purse, fur, burger, curtain یک خط نوشته و از همین لغات یک دیکته در دفتر زبان، گفته شود. Spelling لغات شماره ی 1 تا 10 فایل بارگذاری شده در منزل تمرین شود. (ویس لغات Spelling Bee بارگذاری شد.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: مفهوم گازها (gases) در صفحه 17 کتاب Science، به همراه تعدادی مثال، به دانش آموزان تدریس شد. همچنین شعر صفحه 16 کتاب، با موضوعِ مایعات (liquids)، با دانش آموزان همخوانی شد.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: شعر Wake Up با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای ir در آن ها تکرار می شود، مرور شد. blending و روخوانی لغات skirt, bird, shirt, sir, third, first, girl, birthday با دانش آموزان کار شد. Spelling لغات شماره ی 1 تا 5 از فایل بارگذاری شده، در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا یک خط از لغات ذکر شده در فعالیت، در دفتر زبان نوشته شود. لیست لغات مرحله ی اول مسابقه ی Spelling Bee بارگذاری شد. زبان آموزان عزیز از امروز تا 23 آبان ماه، برای تمرین spell کردنِ صحیح این لغات فرصت دارند و سپس تاریخ برگزاری این مسابقه، به صورت درون کلاسی، خدمت شما اولیا گرامی اعلام خواهد شد. لطفا برای جلسه ی آینده، 5 لغتِ اول این فایل در منزل تمرین شود. (تلفظ این 5 لغت بارگذاری شد.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: صفحه 14 کتاب ریاضی به زبان انگلیسی، موضوع مجموع دو عدد با حاصل جمع عدد 10، تدریس و تمرین شد. روخوانی این نوع از جمع ها با زبان آموزان کار شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: