فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: Phonics صفحه‌ی 78 و Reading صفحه‌ی 79 کتاب ODI3 تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحات 74 و 75 کتاب کار انجام و لغات و کلمات صفحات 74 و 75 کتاب ODI3 برای ارزیابی Spelling فردا، مطالعه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: Story صفحه‌ی 76 و Writing صفحه‌ی 77 کتاب ODI3 تدریس شد. زبان‌آموزان در بخش Writing نحوه‌ی نوشتن زمان را به حروف و عدد، یاد گرفتند.
تکلیف: لطفا صفحات 72 و 73 کتاب کار، انجام شود. ممنون از زبان‌آموزانی که کتاب کار خود را مرتب و منظم، انجام می‌دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: مبحث داشتن یا نداشتن اسکلت در حیوانات، در صفحه‌ی 34 کتاب Science 4 تدریس شد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف Science ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: Grammar صفحه‌ی 75 کتاب ODI3 و نحوه‌ی سوال کردن با کلمه‌ی پرسشیِ How often تدریس شد. برای مثال: How often do you do gumnastics? I usually do gymnastics.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 71 کتاب کار، انجام شود. روز شنبه، تمام فعالیت‌های کتاب کار، بررسی خواهد شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: مفهوم اعداد مخروط، در صفحه‌ی 35 کتاب Math 4 تدریس شد‌.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 35 کتاب Math 4 انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: Grammar صفحه‌ی 75 کتاب ODI3 و نحوه‌ی سوال کردن با What time درباره‌ی زمان انجام فعالیت‌های مختلف، تدریس شد.
تکلیف: لطفا برای روز شنبه، تا انتهای صفحه‌ی 71 کتاب کار، انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: نحوه‌ی تشخیص بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین کسرها، در صفحه‌ی 34 کتاب Math 4 تدریس شد.
تکلیف: زبان‌آموزانِ عزیز، تکلیف Math ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: کلمات صفحه‌ی 74 کتاب ODI3 تدریس و ارزیابی Spelling در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 70 کتاب کار انجام و کتاب Math 4 برای فردا، آورده شود. فردا، حتما فعالیت‌های کتاب کار بررسی خواهند شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز، زبان‌آموزان با ساختار اسکلت بدن انسان (Skeletons) در صفحه‌ی 33 کتاب Science 4 آشنا شدند.
تکلیف: زبان‌آموزانِ عزیز، تکلیف Science ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: