فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 12

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور ساعت به صورت بازی گروهی در کلاس انجام شد. اعداد زوج even و فرد odd تدریس شد. کتاب صفحه 10 در کلاس انجام شد.
تکلیف: اعداد 0, 8, 14, 25, 18, 10, 3, 16, 19, 13, 21 در دفتر نوشته شود. اعداد زوج با مداد قرمز و اعداد فرد با مداد آبی خط کشیده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور صداهای تدریس شده، qu, ou, ow، انجام شد. دیکته گفته شد.
تکلیف: از روی کلمات queen, owl, liquid, tower, round, found یک خط در دفتر نوشته شود و روز دوشنبه از همین کلمات دیکته گفته می شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مبحث جامد solid، مایع liquid، گاز gas تدریس شد.
تکلیف: از روی کلمات solid, liquid, gas یک خط در دفتر نوشته و از هر کدام یک شکل در دفتر کشیده شود. (یک مایع، یک جامد و یک گاز).

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: درس علوم مبحث آب و هوا به صورت فعالیت گروهی مرور شد.
تکلیف: برای روز شنبه از روی کلمات owl, cow, brown, now, how یک خط در دفتر نوشته شود. هنگام نوشتن حتما صدا و کلمه جهت تثبیت در ذهن زبان آموزان تکرار شود. از روی کلمات سرمشق داده شده دیکته گفته می شود. حتما دفتر زبان روز شنبه آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدای ow و کلمات مربوط به آن owl, crown, clown, cow, تدریس شد. بازی گروهی مربوط به صدای جدید انجام شد. دیکته گفته شد. کتاب صفحات 5 و 6 در کلاس انجام شد.
تکلیف: برای روز شنبه صفحه ی 3 و 4 کتاب jolly 7 نوشته و رنگ آمیزی شود. دفتر زبان جهت تصحیح دیکته گرفته شد و روز چهارشنبه مجدد بازگردانده می‌شود. طبق برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه کلاس زبان عمومی برگزار می گردد و کتاب jolly7 حتما آورده شود. روزهای شنبه و چهارشنبه علوم و روزهای یکشنبه کلاس ریاضی به زبان انگلیسی برگزار می شود. کتاب های ریاضی و علوم به صورت هفتگی جهت اگاهی اولیا بازگردانده می شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی در کلاس خوانده شد. صدای ou و کلمات مربوط به آن مثل ouch, round, shout, house تدریس شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده انجام شد. کلمه جادویی repeat و نحوه خواندن آن در جمله تمرین شد.
تکلیف: لطفا برای روز سه شنبه تمامی دانش آموزان کتاب های ریاضی، علوم و jolly phonics 7 را به همراه دفتر زبان انگلیسی به مدرسه بیاورند. از روی کلمات تایپ شده یک خط در دفتر نوشته شود. ouch, round, shout, house, mouse, mouth. روز سه شنبه از کلمات سرمشق داده شده دیکته گفته خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: