فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 13

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: جشنِ ورود به کتاب جدید، برگزار شد. کتاب Our Discovery Island 1، به دانش آموزان تحویل داده شد. لطفا برای روز شنبه، جلد و حتما نام زبان آموزان روی کتاب و کتاب کار نوشته شود. صفحه 4 کتاب ODI، مبحثِ معرفی خود با نام و نام خانوادگی و سن (What's your name?/ How old are you?) تدریس شد. با نحوه ی نوشتن اعداد 1 تا 10 (one, two, three, four, five, six, seven ,eight, nine ,ten), در کلاس، آشنا شدیم.

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: سنجش از کتاب Jolly Phonics 7 انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: مبحث مایعات (liquids) مرور و شعر صفحه ی 16 کتاب science2 تدریس و کار شد.
تکلیف: لطفا شعر صفحه ی 16 کتاب science، تمرین شود. خواندن صوتی شعر بارگذاری شد.

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: کتاب Jolly 7 (لغات مربوط به صدا‌های qu, ou, ow, oi, oy, ue, u_e, ew, er, ir, ur, ar) به صورت کامل مرور شد. Spelling لغات شماره 26 تا 30 فایل بارگذاری شده تمرین شد‌. (تلفظ لغات بارگذاری شد.)
تکلیف: لطفا دانش‌آموزان برای روز دوشنبه مورخ 8/22، کتاب Jolly 7 را به صورت کامل مرور کنند. Spelling لغات شماره 1 تا 30 فایل بارگذاری شده در منزل تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: نحوه نوشتنِ اعداد 10 تا 100، به حروف، تدریس شد.
تکلیف: لطفا یک خط از اعداد 10 تا 100 به حروف، به صورت ده تا ده تا، نوشته شود. برای مثال: ten, twenty, ... .

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: داستان In the Attic تدریس و روخوانی شد. همچنین نمایش کوتاهی درباره داستان، توسط دانش آموزان انجام شد. Spelling لغات شماره 16 تا 20 فایل Spelling Bee و همچنین فایل داستان In the Attic بارگذاری شد. لطفا دانش آموزان برای روز دوشنبه مورخ 8/22، کتاب Jolly 7 را به صورت کامل مرور کنند.
تکلیف: روخوانی داستان In the Attic تمرین شود. Spelling لغات شماره 21 تا 25 فایل Spelling Bee در منزل تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: خواندن و نوشتن اعداد 10 تا 100 به صورت 10 تا 10 تا، در صفحه ی 17 کتاب ریاضی به زبان انگلیسی، تدریس شد.
تکلیف: لطفا اعداد 10 تا 100 به صورت 10 تا 10، در دفتر به عدد و حروف نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: