فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 13

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: سوره‌ی ناس به زبان انگلیسی، در کلاس همخوانی شد. سوالاتِ What's this? و What's that? برای اشاره به اجسام نزدیک و دور، به همراهِ جوابِ It's a ..... . در صفحه‌ی 11 کتابِ ODI1، دوره شد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف زبان ندارند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: صفحات 23 و 24 کتاب Science، چگونگی تشکیل شب و روز، در کلاس تدریس شد.
تکلیف: زبان‌آموزانِ عزیز، تکلیف Science ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: سوره‌ی ناس به زبان انگلیسی، در کلاس همخوانی شد. سوالاتِ What's this? و What's that? برای اشاره به اجسام نزدیک و دور، به‌همراهِ جوابِ It's a ..... . در صفحه‌ی 11 کتابِ ODI1، تدریس شد.
تکلیف: زبان‌آموزانِ عزیز لطفا شعر Walk The Line و سوره‌ی ناس را در منزل تمرین کنند. کتاب‌های ALV Phonics 3 و ALV Notebook، به دانش‌اموزان جهت نگه‌داری در منزل، تحویل داده شد. (دیگر نیازی به آوردن آن‌ها به مدرسه، نیست.)

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: کلماتِ صفحاتِ 10 و 11 کتابِ ODI1، در کلاس تدریس شد.
تکلیف: از کلماتِ door, board, desk, eraser, chair, ruler, school bag, scissors, pencil case, pencil sharpener, crayon, table هر کدام یک خط در دفتر زبان، نوشته و تمرین شود. لطفا شعر Walk the Line در منزل گوش داده و تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: سوره‌ی ناس به زبان انگلیسی، در کلاس همخوانی شد. مباحثِ اعداد، رنگ‌ها و چگونگی جمله‌سازی جهتِ بیانِ رنگِ مورد علاقه‌ی خود و دیگران در صفحه 9 کتاب ODI1 مرور شد. (فایلِ این صفحه، بارگذاری شد.)
تکلیف: لطفا شعر Walk the Line در منزل گوش داده و تمرین شود. (متن شعر در قسمت ریاضی به زبان انگلیسی، بارگذاری شد.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: Story صفحه‌ی 8 کتاب ODI1 و لغاتِ جدیدِ dragon و note، در کلاس تدریس شد. (ویس و فایلِ این صفحه، بارگذاری شد.)
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، لطفا روخوانیِ تصاویرِ شماره‌ی 1/ 2/ 3 صفحه‌ی 8 در منزل تمرین و ویسِ آن، در پرتال بارگذاری شود. لطفا شعرِ I Walk the Line در منزل چندین بار گوش داده و تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: