فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 13

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: Phonics صفحه‌ی 46 کتاب ODI1 در کلاس تدریس و فعالیت‌های این صفحه، انجام شد.
تکلیف: روز چهارشنبه، ارزشیابی Spelling (دیکته) از کلمات تمرینِ 5 صفحه‌ی 42 کتاب ODI1 انجام خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: Writing صفحه‌ی 45 کتاب ODI1، کلماتِ first, then, next, finally در کلاس تدریس شد.
تکلیف: صفحه‌ی 43 کتاب کار، در منزل انجام شود. روز چهارشنبه، ارزشیابی Spelling (دیکته) از کلمات تمرینِ 5 صفحه‌ی 42 کتاب ODI1 انجام خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: جلسه‌ی امروز، به دلیلِ کاشت گیاه به مناسبت هفته درخت و درختکاری، برگزار نشد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف Science ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: سوالات Reading صفحه‌ی 44 کتاب ODI1، در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتابِ کار صفحه‌ی 42 در منزل انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: صفحه‌ی 35 کتاب Science، مبحث habitat، در کلاس تدریس شد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف Science ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: آهنگ Medley، در کلاس تمرین شد. Reading صفحه‌ی 44 کتابِ ODI2 تدریس شد.
تکلیف: لطفا متن (ببین چشمایی رو که گشتن، پی نوری موندگار، از عشق و باور باید که آخر، بشن لبریز دلامون، یه روزی هر جا پُر بشه دنیا، از طنین صدامون، پس بیا با هر زبون، تو هم بخون، بخون عاشقونه کنارم، فریاد بزن بگو، دوست دارم)از قسمتِ آخر آهنگ Medley، در منزل حتما حفظ شود.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: Grammar صفحه‌ی 43 کتاب ODI1، نحوه‌ی پاسخ کوتاه دادن به سوال با فعلِ can، در کلاس تدریس شد.
تکلیف: لطفا برای روز چهارشنبه (هشتم اسفند ماه)، تمامی زبان‌آموزان آمادگی کامل جهت اجرای هر دو آهنگِ مربوط به خود را به همراه سوره‌ی ناس به زبان انگلیسی، در جشن بزرگ زبان داشته باشند. زبان‌آموزان در آن روز می‌بایست کفش، پاپیون و شلوار مشکی به همراهِ پیراهن آستین بلند سفید بپوشند. اولیای عزیز لطفا توجه داشته باشید که در اجرای I Walk the Line همراهی لازم را جهت تکرارِ رسا و بلندِ بخش تکرار شونده (Because you're mine, I Walk the Line) با زبان‌آموزان عزیز، داشته باشید. سپاسگزارم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: