فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 14
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیا گرامی دستورالعمل مسابقه ی روزنامه دیواری به زبان انگلیسی: هدف از برگزاری این مسابقه، ایجاد شور و نشاط در بین زبان آموزان و تقویت کار گروهی و رقابت سالم است. همچنین زبان آموزانِ مشغول به تحصیل در دبستان های علوی، استعدادیابی خواهند شد. چرا که این مسابقه، بین شعب دبستان برگزار می‌گردد. موضوع آزاد و بر مبنای کتاب Science می‌باشد. ابعاد روزنامه دیواری، (2آ) باشد. زبان آموزان تا روز دوشنبه، مورخ 9 بهمن ماه، می‌توانند روزنامه دیواری خود را به مدرسه آورده و تحویل سوپروایزر یا آموزگار زبان دهند. حتما نام و نام خانوادگی، موضوع اثر، پایه تحصیلی و نام مدرسه پشت اثر ثبت شود. این فعالیت اختیاری است اما تمام زبان آموزان شرکت کننده، امتیاز دریافت می‌کنند. در نهایت، 5 روزنامه دیواری منتخب، جهت داوری بین شعب، ارسال خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر Counting Stars با دانش‌آموزان، همخوانی شد. صفحه 33 کتاب Science، لغات مربوط به حرکت انواع حیوانات، مرور شد.
تکلیف: برای هر نوع حرکت نوشته شده در دفتر زبان، دو مثال نوشته شود. اپیزود سیزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/4FdW1

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر Counting Stars و The show must go on با دانش‌آموزان، همخوانی شد. لغات صفحات 66 و 67 کتاب ODI1، تدریس و تمارین مربوط به این صفحات انجام شد. ارزیابی Spelling از لغات درس 6 انجام و دفتر دانش‌آموزان، جهت تصحیح دیکته گرفته شد.
تکلیف: شعر The show must go on در منزل گوش داده و تمرین شود. صفحات 64 و 65 Activity Book انجام و یک جمله برای هر یک از لغاتِ shop, library, playground, park, zoo نوشته شود. اپیزود دوازدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/78lEZ

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر Counting Stars با دانش‌آموزان، همخوانی شد. صفحه 33 کتاب Science، لغات مربوط به حرکت انواع حیوانات، تدریس شد.
تکلیف: شعر Counting Stars در منزل گوش داده و حتما تمرین شود. چگونگی حرکت ماهی، شیر، لاک پشت، نهنگ و مار به صورت جمله، نوشته شود. برای مثال: Fish can swim.

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر Counting Stars با دانش‌آموزان، همخوانی شد. جمله سازی با لغات under, on, in, next to, behind, تمرین شد.
تکلیف: شعر Counting Stars در منزل گوش داده و حتما تمرین شود. صفحه 65 Activity Book کامل و لطفا یک جمله برای هر یک از کلماتِ on, in, under, next to, behind, نوشته شود. دانش‌آموزان برای فردا، جهت ارزیابی Spelling از لغات صفحات 60_61_62، آمادگی لازم را داشته باشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر Counting Stars و The show must go on با دانش‌آموزان، همخوانی شد. مبحث خواندن معادلات جمع و تفریق مرور و صفحات 32 و 33 کتاب Math تدریس شد.
تکلیف: شعر Counting Stars در منزل گوش داده و حتما تمرین شود. اپیزود یازدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/dzu7J

زبان انگلیسی

مدرس: قهرمانی، ستایش
فعالیت: شعر Counting Stars و The show must go on با دانش‌آموزان، همخوانی شد. Reading صفحه 64 با موضوع playroom و Writing صفحه 65 با موضوع House parts تدریس و تمارین مربوط به این صفحات، انجام شد.
تکلیف: شعر Counting Stars در منزل گوش داده و حتما تمرین شود. صفحات 62 و 63 Activity Book انجام شود. دانش‌آموزان روز‌های شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه کتاب های ODI1، روز‌های شنبه و چهارشنبه کتاب Science و روزهای دوشنبه کتاب Math را به همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: