فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 17

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: حروف و صداهای Jj, Vv, Ww, ss به همراه کلمات jet, jam, van, vet, wig, web, kiss, mess در صفحه ی 76 کتاب ODI1، تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 74 کتاب کار انجام و با کلمات تدریس شده، جمله سازی شود. همچنین در صورتی که کتاب کار دانش آموزان تا صفحه ی ذکر شده کامل نیست، تا روز شنبه حتما تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: داستان صفحه ی 74 و طرز تهیه ی پیتزا در صفحه ی 75 کتاب ODI1، تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحات 72 و 73 کتاب کار انجام و کلمات و جملات کتاب ODI1، از صفحه ی 70 تا 75 برای ارزیابی spelling فردا، مطالعه و تمرین شود. همچنین در پاسخ به سوال What food does your mom or dad like? یک ویس کوتاه (همانند نمونه)، در پرتال بارگذاری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 73 کتاب ODI1 و نحوه ی سوالی کردن با does تدریس شد. برای مثال: Does he like milk? Yes, he does.
تکلیف: لطفا صفحه ی 71 کتاب کار انجام و پاسخِ کاربرگ ارسالی، در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: جمله سازی با ساختار likes/doesn't like در صفحه ی 73 کتاب ODI1، تدریس شد. برای مثال: She doesn't like cheese. She likes sandwich.
تکلیف: لطفا پاسخِ کاربرگ ارسالی، در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: کلمات sandwich, honey, vegetables, water, cake, ice cream, chocolate در صفحه ی 72 کتاب ODI1، تدریس شد. جشن بزرگ زبان: شما را صمیمانه به جشن سالانه بزرگ زبان که در مدارس قرن بیست و یکم علوی برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم. این رویداد فرصتی شگفت انگیز برای دانش آموزان و اعضای جامعه ی ماست تا گردهم آییم و جشن بگیریم. این تجربه ای تکرارنشدنی برای دانش آموزان ما خواهد بود که روی صحنه برای مخاطبان زیادی اجرا کنند. آن ها سربلند و امیدوار، هیجان زده و مطمئن خواهند بود. همانطور که می‌دانند شما خواهید آمد و جایی در میان جمعیت، شما هستید. چهارشنبه، 9 اسفند 1403 ساعت 12:30 _ 10:45 صبا مال
تکلیف: لطفا صفحه ی 70 کتاب کار، انجام شود. لطفا تمامی زبان آموزان، با لباس های مشخص شده (شلوار، کفش و پاپیون مشکی به همراه پیراهن مردانه سفید) فردا طبق ساعت همیشگی در مدرسه حضور داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: