فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 43 کتاب ODI2 و جمله سازی با کلمات always (همیشه)، sometimes (گاهی اوقات)، never (هرگز) برای انجام فعالیت های روزمره، تدریس شد. برای مثال؛ "I always have breakfast."
تکلیف: لطفا صفحه ی 41 کتاب کار، انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحات 20 و 21 کتاب science3، با موضوع نقش ریشه ها (roots) و گل (flower)، تدریس شد.
تکلیف: لطفا یک گیاه در دفتر کشیده و پس از نوشتنِ نام قسمت های مختلف گیاه، نقش هر قسمت همانند صفحات 20 و 21 کتاب science3، نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 42 کتاب ODI2 و عبارات eat fruit, drink milk, listen to music, play the piano, do my homework, sing, talk on the phone تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 40 کتاب کار، انجام شود. تلفظ صوتی کلمات 16 تا 20 فایل مربوط به مرحله ی دوم مسابقه ی Spelling Bee، بارگذاری شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: گرد کردن اعداد در صفحه ی 22 کتاب math و تقسیم مساوی (equal) و نامساوی (unequal) اشکال در صفحه ی 25 کتاب math3، تدریس شد.
تکلیف: لطفا تمرین های صفحه ی 25 کتاب math3، انجام و فردا کتاب آورده شود. تلفظ صوتی لغات شماره ی 11 تا 15 فایل مربوط به مرحله ی دوم مسابقه ی Spelling Bee، بارگذاری شد.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 40 کتاب ODI2 و عبارات get up, have breakfast, go to school, have lunch, go home, have dinner, go to bed که مربوط به کارهای روزمره است، تدریس شد. همچنین صفحه ی 41 کتاب ODI2 و جملات پرسشی "What time do you get up?" و "What time does she/ he get up?" با پاسخ های ".I get up at 6 O' clock " و "She/ He gets up at 6 O'clock." تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحات 38 و 39 کتاب کار، انجام و کاربرگ ارسالی که درباره ی کارهای روزمره در زمان مشخص می باشد، در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
تکلیف: لطفا جملات و کلمات صفحات 30 تا 39 کتاب ODI2، برای ارزیابی spelling (دیکته) مطالعه و تمرین ها در دفتر نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 20 کتاب science3 و نقش leaves (برگ ها) و stem (ساقه) در گیاهان تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: