فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 42 کتاب ODI2 و عبارات eat fruit, drink milk, listen to music, play the piano, do my homework, sing, talk on the phone تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 40 کتاب کار، انجام شود. تلفظ صوتی کلمات 16 تا 20 فایل مربوط به مرحله ی دوم مسابقه ی Spelling Bee، بارگذاری شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: گرد کردن اعداد در صفحه ی 22 کتاب math و تقسیم مساوی (equal) و نامساوی (unequal) اشکال در صفحه ی 25 کتاب math3، تدریس شد.
تکلیف: لطفا تمرین های صفحه ی 25 کتاب math3، انجام و فردا کتاب آورده شود. تلفظ صوتی لغات شماره ی 11 تا 15 فایل مربوط به مرحله ی دوم مسابقه ی Spelling Bee، بارگذاری شد.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 40 کتاب ODI2 و عبارات get up, have breakfast, go to school, have lunch, go home, have dinner, go to bed که مربوط به کارهای روزمره است، تدریس شد. همچنین صفحه ی 41 کتاب ODI2 و جملات پرسشی "What time do you get up?" و "What time does she/ he get up?" با پاسخ های ".I get up at 6 O' clock " و "She/ He gets up at 6 O'clock." تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحات 38 و 39 کتاب کار، انجام و کاربرگ ارسالی که درباره ی کارهای روزمره در زمان مشخص می باشد، در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
تکلیف: لطفا جملات و کلمات صفحات 30 تا 39 کتاب ODI2، برای ارزیابی spelling (دیکته) مطالعه و تمرین ها در دفتر نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 20 کتاب science3 و نقش leaves (برگ ها) و stem (ساقه) در گیاهان تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: فایل لغات مرحله دوم مسابقه Spelling Bee بارگذاری شد. در این مرحله فقط برندگان مرحله اول، مجاز به شرکت هستند و دانش آموزان با سطح مشترک در مدرسه، به رقابت با یکدیگر می پردازند. دانش آموزان فقط 10 روز برای آماده سازی خود، زمان در اختیار دارند. برندگان مرحله اول: امیر عباس راشدی، مهراد میکائیلی، محمدطاها ناصربیگدلی

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: قسمت های مختلف گیاهان در صفحه ی 19 کتاب science3 و کلمات fruit, flower, stem, roots, leaves تدریس شد.
تکلیف: لطفا یک گیاه در دفتر کشیده و قسمت های مختلف آن نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: