فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: نوشتن نامه با استفاده از کلمه ی dear در ابتدای جمله و عبارات See you soon و Love در انتهای جمله، صفحه ی 75 کتاب ODI2، تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 73 کتاب کار انجام و یک نامه در پاسخ به سوال "What did you do yesterday?" خطاب به یک دوست، نوشته شود. همچنین، کلمات و جملاتِ صفحه 70 تا 75 کتاب ODI2، برای ارزیابی spelling فردا، مطالعه و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: داستان صفحه ی 74 کتاب ODI2، تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 72 کتاب کار انجام و در پاسخ به سوال What did you do yesterday? یک ویس کوتاه (همانند نمونه)، در پرتال بارگذاری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: جمله سازی با was و wasn't و نحوه ی سوالی کردنِ این جملات با Where در صفحه ی 73 کتاب ODI2، تدریس شد. برای مثال: Where were you yesterday? I was at volleyball court.
تکلیف: لطفا صفحه ی 71 کتاب کار، انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: کلمات football pitch, volleyball court, basketball court, badminton court, tennis court, ice rink, swimming pool در صفحه ی 72 کتاب ODI2، تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحه ی 70 کتاب کار انجام و با کلمات جدید، جمله سازی شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: صفحه ی 71 و نحوه ی سوالی کردن با کلمه ی "What" در زمان گذشته، تدریس شد. برای مثال: "What did you do yesterday?" جشن بزرگ زبان: شما را صمیمانه به جشن سالانه بزرگ زبان که در مدارس قرن بیست و یکم علوی برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم. این رویداد فرصتی شگفت انگیز برای دانش آموزان و اعضای جامعه ی ماست تا گردهم آییم و جشن بگیریم. این تجربه ای تکرارنشدنی برای دانش آموزان ما خواهد بود که روی صحنه برای مخاطبان زیادی اجرا کنند. آن ها سربلند و امیدوار، هیجان زده و مطمئن خواهند بود. همانطور که می‌دانند شما خواهید آمد و جایی در میان جمعیت، شما هستید. چهارشنبه، 9 اسفند 1403 ساعت 12:30 _ 10:45 صبا مال
تکلیف: لطفا صفحه ی 69 کتاب کار، انجام شود. لطفا تمامی زبان آموزان، با لباس های مشخص شده (شلوار، کفش و پاپیون مشکی به همراه پیراهن مردانه سفید) فردا طبق ساعت همیشگی در مدرسه حضور داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: