فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: Phonics صفحه‌ی 26 کتاب Our Discovery Island 2، تفاوت دو صدای th، در کلاس تدریس شد.
تکلیف: لطفا کاربرگ چسبانده شده به دفتر زبان و صفحه‌ی 24 کتاب کار، در منزل انجام شوند. روز شنبه مورخ 17 آبان، ارزیابی Spelling از کلماتِ this, that, then, with, these, those, path, thick, thin, bath انجام خواهد شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: در جلسه‌ی امروز، کاردستی ساعت به همراه زبان‌آموزان درست و نحوه‌ی خواندن آن را مرور کردیم.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف Math ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: Writing صفحه‌ی 25 کتاب Our Discovery Island 2، در کلاس تدریس شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 23 کتاب کار، در منزل انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: فعالیت‌های صفحه‌ی 20 کتاب Math، در کلاس انجام و بررسی شد.
تکلیف: لطفا برای فردا، چسب ماتیکی، قیچی و یک عدد پاک‌کن کوچک جهتِ درست کردن کاردستی ساعت، آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: به دلیل برگزاری اردو، جلسه‌ی امروز تشکیل نشد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف زبان ندارند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: به دلیل برگزاری اردو، جلسه‌ی امروز تشکیل نشد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف Science ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: Reading صفحه‌ی 24 کتاب Our Discovery Island 2 تدریس و صفحات 21 و 22 کتاب کار، در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا زبان‌آموزانی که صفحات 21 و 22 کتاب کار را در کلاس انجام ندادند، در منزل تکمیل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: Grammar صفحه‌ی 23 کتاب Our Discovery Island 2، نحوه‌ی پاسخ‌دهی کوتاه به سوال با Would you like.. در کلاس تدریس شد. برای مثال: Would you like a blue shirt? Yes, I would./ No, I wouldn't.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف زبان ندارند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: 3 نوع fingerprint (اثر انگشت) شاملِ arch/ loop/ whorl و 3 نوع skin tone (رنگ پوست) شاملِ light/ medium/ dark در صفحات 10 و 11 کتاب Science، در کلاس مرور شد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف Science ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: