فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: تفاوت ها و شباهت های ظاهری انسان ها و انواع اثر انگشت در صفحه ی 10 کتاب science تدریس شد.
تکلیف: کتاب science3 به دانش آموزان برای تمرین در منزل تحویل داده شد. لطفا فردا کتاب آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، فاطمه سادات
فعالیت: صفحه 18 کتاب ODI 2 تدریس شد. با جملاتی که صفحه 18 یاد گرفتند، بازی انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 16 انجام شود. دیکته کلمات و جملاتی که تا به امروز یاد گرفتند، تمرین شود. (لطفا دیکته پسرهای گل جدی گرفته شود، در منزل حتما تمرین شود.) تمرین های نوشته شده در دفتر انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، فاطمه سادات
فعالیت: صفحه 14 کتاب math، مبحث line of symmetry تدریس شد. درمورد مبحث subtracting و adding (تفریق و جمع) بازی انجام شد. کتاب math جهت تمرین به منزل فرستاده شد.
تکلیف: مباحث subtracting و adding صفحه 13 و 14 مرور شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، فاطمه سادات
فعالیت: صفحه 17 کتاب ODI 2 کامل تدریس شد. جهت ها روی نقشه تمرین شد. کتاب کار صفحه 15 در کلاس انجام شد.
تکلیف: تمرین هایی که در دفتر نوشته شده است، در منزل انجام شود. برای هر مکان یک سوال و جواب نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، فاطمه سادات
فعالیت: صفحه 16 کتاب همراه با listening انجام شد. صفحه 17، جهت ها، گفته شد.
تکلیف: لطفا داخل دفتر دانش آموزان عزیز 3 مدل شکل با تعداد مختلف از مکان های صفحه ی 12 کشیده شود تا دانش آموزان برای هر یک سوال و جواب هایی مانند نمونه بنویسند. How many hospitals are there? Thare are three hospitals. لطفا عبارات How many، there is و there are به علاوه ی کلمات صفحه 12 برای دیکته کار شود. کتاب کار تا صفحه 14 انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، فاطمه سادات
فعالیت: صفحات 12 و13 کتاب math تکمیل شد.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، فاطمه سادات
فعالیت: جمله ی سوالی "How many are/is there?" تمرین و مرور شد. صفحه 16 از کتاب ODI 2 تدریس شد. با فونیکس های صفحه 16 یک بازی انجام شد. کلاس علوم: صفحه ی 10 کتاب science، تفاوت ها و شباهت های ظاهری انسان ها و انواع اثر انگشت تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار تا صفحه 14 انجام شود. دانش آموزان یک متن درباره ی مکان های موجود در محله مانند بانک، سینما، بیمارستان و غیره بنویسند و در کلاس در مورد آن صحبت کنند. سعی کنند تا حد امکان بتوانند بدون نگاه کردن به نوشته خود صحبت کنند. کلاس علوم: اثر انگشت خود را روی دفتر ثبت کنید و نوع آن را مشخص کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: