فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: Grammar و لغاتِ درس اول کتاب ODI2، با انجام بازی‌های متنوع، مرور شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: انواع اثر انگشت‌ها (loop/ arch/ whorl) در صفحه‌ی 10 کتاب Science تدریس شد. زبان‌آموزان یاد گرفتند، نوعِ اثر انگشت خود را تشخیص دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: Grammar و لغاتِ درس اول کتاب ODI2، با انجام بازی‌های متنوع، مرور شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: Reading صفحه‌ی 18 کتاب ODI2، تدریس و ارزیابی Spelling (دیکته)، انجام شد. زبان‌آموزان یاد گرفتند، با ساختار I go to school by..... نحوه‌ی رفت‌وآمد خود به مدرسه را بیان کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: مفهومِ Sorting (طبقه‌بندی کردن) دوره شد. مفاهیمِ similar (مشابه) و different (متفاوت)، در کلاس تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: نحوه‌ی بیان آدرس (direction) و جهات go straight on (مستقیم برو)، turn left (به چپ بپیچ) و turn right (به راست بپیچ) در صفحه‌ی 17 کتاب ODI2 با سوال How do you get to تدریس شد.
تکلیف: برای روز شنبه، از لغات shell, chop, ship, chin, fish, rich ارزیابی Spelling (دیکته پاتخته ای)، گرفته خواهد شد. لطفا از هر لغت، سه بار در دفتر نوشته و با هر کدام یک جمله ساخته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحات 12 و 13 کتاب Math 3، مبحث جمع و تفریق اعداد بزرگ تدریس و نحوه‌ی خواندن این معادلات، تمرین شد. به عنوان آن مثال: Two hundred plus one hundred equals three hundred/ Nine hundred minus fifty equals eight hundred fifty
تکلیف: کتاب ریاضی به زبان انگلیسی، در کیف زبان آموزان قرار داده شده است. لطفا صفحه‌ی تکمیل شده و روز شنبه، همراه زبان آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی، در کلاس همخوانی شد. صفحه‌ی 16 کتاب ODI2، مبحث Phonics (صداهای sh و ch) تدریس و تمرین مربوط به این صفحه، انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: در جلسه یِ امروز، مرور مباحثِ چرتکه، نحوه‌ی خواندن اعداد بزرگ و استفاده از before, after و between، در قالب فعالیت‌های متنوع و انجام تمرینات مربوط به کتاب، انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: