فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: Reading صفحه‌یِ 24 کتاب ODI2، با عنوان Outdoor activities، تدریس شد.
تکلیف: لطفا برای روز شنبه، صفحات 18، 19 و 20 کتاب کار تکمیل و همراه زبان‌آموزان باشد. با تشکر از زبان آموزانی که تکالیف خود را به طور کامل، انجام می‌دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه‌ی 19 و 20 کتاب Math 3، مبحثِ ساعت که شامل یک ربع گذشته از (a quarter past)، یک ربع مانده به (a quarter to) و نیم ساعت گذشته از (half past) مرور شد. به عنوان مثال: It's half past five/ .It's a quarter to five/ .It's a quarter past five
تکلیف: کتاب Math 3 در کیف زبان آموزان قرار داده شد. روز شنبه، مجدد از زبان آموزان گرفته خواهد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه‌ی 23 کتاب ODI2 و نحوه‌ی جمله‌سازی با ساختار I would like و نحوه‌ی پرسش Would you like? به صورت بازی گروهی، تمرین شد. برای مثال: Would you like a brown jacket? Yes, I would / No, I wouldn't. ارزیابی Spelling (دیکته) گرفته شد.
تکلیف: لطفا برای روز شنبه، صفحات 18، 19 و 20 کتاب کار تکمیل و همراه زبان‌آموزان باشد. با تشکر از زبان آموزانی که تکالیف خود را به طور کامل، انجام می‌دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه‌ی 19 کتاب Math 3، مبحثِ ساعت که شامل یک ربع گذشته از (a quarter past)، یک ربع مانده به (a quarter to) و نیم ساعت گذشته از (half past) تدریس شد. به عنوان مثال: It's half past five/ .It's a quarter to five/ .It's a quarter past five

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه‌ی 23 کتاب ODI2 و نحوه‌ی جمله‌سازی با ساختار I would like و نحوه‌ی پرسش Would you like? تدریس شد. برای مثال: Would you like a brown jacket? Yes, I would / No, I wouldn't.
تکلیف: برای روز سه شنبه، از روی لغات صفحه‌ی 22 سه بار نوشته و با هر کدام یک جمله با ساختار I'm/ He's/ She's wearing ساخته شود. روز سه شنبه، ارزیابی Spelling (دیکته) از لغات ذکر شده، انجام خواهد شد. جهت دریافتِ فایل‌های صوتی کتاب ODI2، لطفا یک فلش تحویل سوپروایزر داده شود. لطفا برای فردا، یک خوراکی کوچک برای مرور ساختار would like همراه زبان‌آموزان باشد. (این خوراکی می‌تواند یک آبمیوه، کیک، لقمه یا هر میان وعده‌ای باشد.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: نحوه‌ی صحبت درمورد شباهت‌ها و تفاوت‌های ظاهری هر شخص، با استفاده از ساختار has و لغاتِ skin tone/ eye color/ hair color در کلاس، دوره شد. برای مثال: My skin tone is light/ medium/ dark. My friend has different/ similar skin tone
تکلیف: لطفا برای روز شنبه مورخ 12 آبان، 3 جمله درباره‌ی خود و یکی از هم‌کلاسی های خود، مطابق نمونه‌ی ذکر شده، نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: لغات مربوط به Clothes در صفحه‌ی 22 کتاب ODI2 شامل shirt, coat, jumper, glasses, cap, boots, pyjamas, trainers تدریس شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه، از روی لغات ذکر شده 3 بار نوشته و با هرکدام یک جمله با ساختار I'm/ He's/ She's wearing ساخته شود. روز سه شنبه، ارزیابی Spelling (دیکته) از لغات ذکر شده، انجام خواهد شد. جهت دریافتِ فایل‌های صوتی کتاب ODI2، لطفا یک فلش تحویل سوپروایزر داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: Grammar صفحات 20 و 21 کتاب ODI2 و نحوه‌ی جمله‌سازی با ساختار I'm/ He's/ She's wearing مرور شد. نحوه‌ی پرسش Yes/ No Questions با فعل wear تدریس شد. برای مثال: Are you wearing jeans? Yes, I am./ No, I'm not.
تکلیف: برای روز دوشنبه، صفحات 18 و 19 کتاب کار ODI2، تکمیل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: برک شاهی، مینا
فعالیت: نحوه‌ی صحبت درمورد شباهت‌ها و تفاوت‌های ظاهری هر شخص، با استفاده از ساختار has و لغاتِ skin tone/ eye color/ hair color تدریس شد. برای مثال: My skin tone is light/ medium/ dark. My friend has different/ similar skin tone
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: