1403/08/09
زبان انگلیسی
مدرس:
قهرمانی، ستایش
فعالیت:
چهار آیه اول آیت الکرسی به زبان انگلیسی و شعر Ram Sam Sam، جهت اجرا در صبحگاههای زبانی، در کلاس همخوانی شد. Reading صفحه 24 کتابِ ODI2، تدریس و تمارین مربوط به این صفحه، انجام شد. ارزیابی Spelling نیز انجام شد.
تکلیف:
لطفا چهار آیه اول آیت الکرسی به زبان انگلیسی، از روی فایل بارگذاری شده، در منزل تمرین و صفحات 21 و 22 Activity Book تا روز شنبه، تکمیل شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
صادقی، صنم
فعالیت:
در جلسهی امروز، پرسش دربارهی زمان با استفاده از سوالِ ?What time is it و پاسخ آن به همراه عبارت هایِ یک ربع گذشته از (a quarter past)، یک ربع مانده به (a quarter to) و نیم ساعت گذشته از (half past) در صفحهی 20 کتابِ Math 3، به دانشآموزان تدریس شد. به عنوان مثال: It's half past five/ .It's a quarter to five/ .It's a quarter past five
تکلیف:
برای جلسهی آینده، 5 عدد از ساعت های صفحهی 20 کتابِ Math 3 را انتخاب و در قالب یک جمله کامل زمان دقیقی که ساعت نشان میدهد، در دفتر زبان نوشته شود. به عنوان مثال: It's half past five/ .It's a quarter to five/ It's a quarter past five. برای روز شنبه، در صورت امکان اسباب بازی حیوانات کوچک، به کلاس آورده شود.
1403/08/08
زبان انگلیسی
مدرس:
قهرمانی، ستایش
فعالیت:
چهار آیه اول آیت الکرسی به زبان انگلیسی و شعر Ram Sam Sam، جهت اجرا در صبحگاههای زبانی، در کلاس همخوانی شد. قسمت دوم Grammar صفحه 23 کتابِ ODI2، نحوه پرسش سوال با ساختارِ What would you like? به همراه پاسخ Id like a green jacket. تدریس و تمرین شد.
تکلیف:
لطفا صفحه 21 Activity Book انجام و چهار آیه اول آیت الکرسی از روی فایل بارگذاری شده، در منزل تمرین و حفظ شود. زبانآموزان برای فردا، جهت ارزیابی Spelling (دیکته) از لغاتِ صفحات 20_21_22 کتاب ODI2، آمادگی لازم را داشته باشند. همچنین از روی شکل صحیح لغات دیکته تصحیح شده، که امروز تحویل زبانآموزان داده شد، یک خط در دفتر زبان نوشته شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
صادقی، صنم
فعالیت:
در جلسهی امروز، مبحثِ انواع ساعتها (digital and analogue) و تفاوت آنها در صفحهی 19 کتاب Math شامل یک ربع گذشته از (a quarter past)، یک ربع مانده به (a quarter to) و نیم ساعت گذشته از (half past) تدریس شد. به عنوان مثال: It's half past five/ .It's a quarter to five/ .It's a quarter past five
1403/08/07
زبان انگلیسی
مدرس:
قهرمانی، ستایش
فعالیت:
چهار آیه اول آیت الکرسی به زبان انگلیسی و شعر Ram Sam Sam، جهت اجرا در صبحگاههای زبانی، در کلاس همخوانی شد. Grammar صفحه 23 کتابِ ODI2، نحوه پرسش سوال با کلمه پرسشی Would در ساختار Would you like به همراه پاسخهای کوتاه Yes, I would. No, I wouldn't. تدریس و تمارین مربوط به این صفحه، انجام شد.
تکلیف:
لطفا چهار آیه اول آیت الکرسی از روی فایل بارگذاری شده، در منزل تمرین و حفظ شود. لطفا برای فردا، یک خوراکی کوچک برای مرور ساختار would like همراه زبانآموزان باشد. (این خوراکی میتواند یک آبمیوه، کیک، لقمه یا هر میان وعدهای باشد.)
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
صادقی، صنم
فعالیت:
در جلسهی امروز، مبحث تفاوتها و شباهتهای ظاهریِ اشخاص، به همراه بازی و فعالیتهای متنوع، تمرین و مرور شد.
1403/08/06
زبان انگلیسی
مدرس:
قهرمانی، ستایش
فعالیت:
چهار آیه اول آیت الکرسی به زبان انگلیسی و شعر Ram Sam Sam جهت اجرا در صبحگاههایِ زبانی، در کلاس همخوانی شد. لغاتِ مربوط به Clothes در صفحه 22 کتاب ODI2 تدریس و تمارین مربوط به این صفحه، در کلاس انجام شد.
تکلیف:
لطفا آیت الکرسی از روی فایل بارگذاری شده، در منزل تمرین شود. Spelling لغات صفحاتِ 20-21-22 کتاب ODI2 تمرین و صفحه 20 Activity Book انجام شود. (جهت دریافتِ فایلهای صوتی کتاب ODI2، لطفا یک فلش تحویل سوپروایزر داده شود.)
1403/08/05
زبان انگلیسی
مدرس:
قهرمانی، ستایش
فعالیت:
چهار آیه اول آیت الکرسی به زبانِ انگلیسی و شعر Ram Sam Sam، جهت اجرا در صبحگاههای زبانی، در کلاس همخوانی شد. قسمت دوم Grammar صفحه 21 کتابِ ODI2، نحوه پرسیدن سوال درباره لباسِ خود و دیگران با ساختارِ Is he/she waering.....? به همراهِ پاسخهای کوتاهِ Yes,he/she is. و No, he/she isn't. با انجام فعالیتهای متنوع، تدریس شد.
تکلیف:
لطفا آیتالکرسی از روی فایل بارگذاری شده، در منزل تمرین و صفحاتِ 18 و 19 Activity Book انجام شوند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
صادقی، صنم
فعالیت:
نحوهی صحبت درمورد شباهتها و تفاوتهای ظاهری هر شخص، با استفاده از ساختار has و لغاتِ skin tone/ eye color/ hair color در صفحهی 11 کتابِ Science 3 به همراه بازی و فعالیت های متنوع، تدریس شد.
تکلیف:
برای جلسهی آینده، تمرین صفحهی 11 کتابِ Science 3 در منزل، کامل شده و این کتاب، به مدرس زبان تحویل داده شود.