فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 24

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: حرف Ee به همراه صدا و حروف مربوطه (egg, eggplant, elephant, hen, nest, men, ten, pen) تدریس شد. نحوه ی نوشتن حرف Ee نیز تدریس شد.
تکلیف: کتاب jolly 2 که برای تمرین بیشتر به منزل فرستاده شد، حتما فردا آورده شود و سرمشق های نوشته شده در دفتر دانش آموزان کامل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: اسامی اعضای بدن مرور و تدریس شد.
تکلیف: لطفا کاربرگی که در جامدادی دانش آموزان میباشد را کامل کرده و تحویل دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: حرف ck به همراه مثال های مربوطه (sick, tick, pick, kick, pack) تدریس شد. مرور کلمات مربوط به حروف c و k انجام شد.
تکلیف: کتاب jolly 2 برای تمرین به همراه دانش آموزان به منزل فرستاده شد. لطفا کلمات، حروف و صداهای کتاب حتما تمرین شود و شنبه کتاب آورده شود. سرمشق های نوشته شده در دفتر دانش آموزان کامل شود و لطفا کلماتی که از ابتدا در داخل جدول نوشته شده از لحاظ خواندن و نوشتن حتما تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: مرور درس یک و انجام فعالیت های کتاب در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب mathematics 1 به همراه دانش آموزان به منزل فرستاده شد. لطفا پس از تمرین، کتاب آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: درس 9 کتاب picture dictionary و کلمات مربوطه (marker, crayon, ink, paint, brush, red, yellow, blue, black, white) تدریس شد.
تکلیف: کتاب picture dictionary برای تمرین در منزل به همراه دانش آموزان فرستاده شد. لطفا کلمات مربوط به درس و رنگ ها با دانش آموزان تمرین شود و فردا کتاب آورده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: اعضای بدن در صفحه ی 15 کتاب مرور شد. همچنین تعداد اعضای بدن با سوال how many .... have you got? و جواب i have got .... eyes در صفحه ی 16 تدریس شد.
تکلیف: کتاب science 1 به همراه دانش آموزان به منزل فرستاده شد. لطفا پس از تمرین ، نام اعضای بدن را از دانش آموزان بپرسید و هر عضوی را که به درستی نام بردند، با یک فلش مشخص کنید و نام انگلیسی آن عضو را بنویسید. حتما کتاب و دفتر فردا آورده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رشیدی، حدیثه
فعالیت: اشکال هندسی (circle, triangle, rectangle, square) در صفحات 11 و 12 تدریس شد.
تکلیف: با توجه به توضیح نوشته شده در دفتر دانش آموزان، لطفا اجسامی که شبیه به اشکال هندسی هستند، رو به روی هر شکل کشیده شود. (به طور مثال دفتر رو به روی مستطیل کشیده شود.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: