فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 24

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: داستان صفحه ی 8 کتاب ODI2 تدریس شد. هر یک از دانش آموزان یکی از نقش های داستان را انتخاب کرده و داستان را بازخوانی کردند. تمرین جمله سازی با گرامر can/can't به وسیله ی لِگو تمرین شد. لغات صفحه ی 9 کتاب با استفاده از پاورپوینت دوره شد.
تکلیف: لطفاً دانش آموزانی که عکس 4×3 نیاورده اند، برای جلسه ی آینده همراه خود بیاورند. 3 جمله با استفاده از can و 3 جمله با can't با استفاده از افعال play football, jump, fly نوشته شود. برای مثال: Ali can jump. He can't fly

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر (Alkousar) به انگلیسی تمرین شد. لغات مربوط به شغل ها (doctor, dentist, vet, teacher) دوره شد. گرامر possessive s یا s مالکیت دوره شد و تمرین جمله سازی با استفاده از لغات و گرامر دوره شده، انجام شد. پرسش سوال با استفاده از does تمرین شد.
تکلیف: لطفاً دانش آموزانی که عکس 4*3 نیاورده اند، فردا همراه خود بیاورند. مطالب تدریس شده دوره شود. لطفاً همه ی دانش آموزان دفتر سه خط زبان تهیه کنند و هر جلسه همراه خود بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: شعر classroom language تمرین شد. لغات درس 7 کتاب ODI1 که مربوط به غذاها می باشد و گرامر درس که با Do/Does می باشد، دوره شد. دوره ی گرامر با استفاده از پاورپوینت و بازی آنلاین صورت گرفت.
تکلیف: موارد دوره شده (لغات و گرامر درس 7) در قالب بازی پرسیده خواهد شد. لطفاً برای جلسه ی آینده هر کدام از دانش آموزان یک قطعه عکس 3/4 همراه خود بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: قسمت Goodbye کتاب تدریس شد. کاربرگ در قالب self-assessment انجام شد.
تکلیف: لطفاً کتاب کار تا انتهای درس 8 کامل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: صفحه ی 88 کتاب (لغات و افعال مربوط به ورزش) تدریس شد.
تکلیف: لطفاً تمرین های صفحات 92/93 به جز قسمت هایی که نیاز به فایل صوتی دارد، انجام شود. لطفاً دانش آموزانی که کتاب درسی ندارند، جواب ها را در دفتر بنویسند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: