فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 24

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: لغات صفحه ی 72 کتابِ ODI2، شامل gym/football pitch/basketball court/tennis court/ swimming pool تدریس شد. جشن بزرگ زبان: شما را صمیمانه به جشن سالانه بزرگ زبان که در مدارس قرن بیست و یکم علوی برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم. این رویداد فرصتی شگفت انگیز برای دانش آموزان و اعضای جامعه ی ماست تا گردهم آییم و جشن بگیریم. این تجربه ای تکرارنشدنی برای دانش آموزان ما خواهد بود که روی صحنه برای مخاطبان زیادی اجرا کنند. آن ها سربلند و امیدوار، هیجان زده و مطمئن خواهند بود. همانطور که می‌دانند شما خواهید آمد و جایی در میان جمعیت، شما هستید. چهارشنبه، 9 اسفند 1403 ساعت 12:30 _ 10:45 صبا مال
تکلیف: لطفاً لغات صفحه ی 72 به صورت ستونی، در دفتر نوشته شود. لطفا تمامی زبان آموزان، با لباس های مشخص شده (شلوار، کفش و پاپیون مشکی به همراه پیراهن مردانه سفید) فردا طبق ساعت همیشگی در مدرسه حضور داشته باشند.
فعالیت: سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می‌رسانم که تمامی زبان آموزان عزیز، به مناسبت جشنِ بزرگ زبان که در تاریخ 9 اسفند برگزار می‌گردد، می‌بایست پیراهنِ آستین بلند سفید به همراه پاپیون مشکی، شلوار مشکی و کفش یا کتانی مشکی بپوشند. لذا آمادگی لازم جهت شرکت در جشن را داشته و از پوشیدنِ تیشرت، هودی، فرمِ مدرسه یا لباس هایی غیر از موارد ذکر شده در روزِ جشن، پرهیز نمایید. از همکاری همیشگی شما سپاسگزاریم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: صفحات 47 و 48 کتابِ Science 3، مبحث نیروها و مفاهیم push/pull تدریس و شعر Hall of Fame برای اجرا در جشن بزرگ زبان، تمرین شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: یک انیمیشن به زبان انگلیسی با زبان آموزان، تماشا شد.
تکلیف: اولیای عزیز، به اطلاع می‌رساند پخش فصل اول کارتون Lego به پایان رسیده است. همزمان با پخش جهانی فصل دوم این سریال، اپیزودها برای زبان آموزان عزیز مجموعه مدارس علوی نیز مجددا به نمایش در خواهد آمد.

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: صفحه ی 71 کتابِ ODI2، سوال What did you do yesterday? و جمله سازی با استفاده از Grammar گذشته ی ساده (verb + ed) تدریس شد. شعر Hall of Fame جهت اجرا در جشن بزرگ زبان، تمرین شد.
تکلیف: لطفاً صفحات 68 و 69 کتاب کار، کامل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلمان زاده، فاطمه
فعالیت: شعر Hall of tame جهت آمادگی برای جشن بزرگ زبان، تمرین و اجرا شد. ارزیابی دروس 5 و 6 کتابِ ODI2، انجام شد.
تکلیف: لطفا شعر های The show must go on و Hall of Fame در منزل حفظ و با موزیک همخوانی شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: