1403/07/11
زبان انگلیسی
صادقی، صنم
در جلسهی امروز، نحوهی جملهسازی با فعل can در صفحه 9 کتابِ ODI2؛ به دانشآموزان تدریس شد. برای مثال: I can run./ He can't run.
برای جلسه آینده، تمرینِ 11 صفحه 9 کتابِ ODI 2 در دفتر زبان پاسخ داده شود. (نوشتن سوال الزامی نمیباشد، فقط پاسخها در دفتر نوشته شود.) تصویر این صفحه، در پرتال بارگذاری شده است.
ریاضی به زبان انگلیسی
صادقی، صنم
در جلسهی امروز، نحوه نوشتن بزرگترین (the greatest) و کوچکترین (the smallest) عدد سه رقمی از روی ارقام مختلف مرور و مبحث اعداد قبل (before)، بعد (after) و مابین (between) در صفحه ی 9 کتاب Math 3 تدریس شد. برای مثال: Nine comes before ten.
برای جلسه آینده، از رویِ فایل بارگذاری شده در پرتال، پاسخ تمریناتِ 2 و 3 صفحه 9 کتابِ Math 3 در دفتر زبان نوشته شود. (تصویر صفحه 9 کتابِ Math 3؛ در پرتال بارگذاری شده است.)
1403/07/10
ریاضی به زبان انگلیسی
صادقی، صنم
در جلسهی امروز، نحوه نوشتن بزرگترین (the greatest) و کوچکترین (the smallest) عدد سه رقمی از روی ارقام مختلف در صفحات 7 و 8 کتابِ Math 3؛ به دانشآموزان تدریس شد.
برای جلسهی آینده، فقط پاسخِ کاربرگ بارگذاری شده در پرتال، در دفتر زبان نوشته و به مدرس زبان تحویل داده شود. (نیازی به پرینت گرفتن نمیباشد و صرفا وارد کردن پاسخ در دفتر، کافیست.)
1403/07/09
زبان انگلیسی
صادقی، صنم
در جلسهی امروز، پرسشهایی مانند Do you like cats? به همراه پاسخهای Yes, I do و یا .No, I don't در صفحه 7 کتابِ ODI2، در قالب بازی و فعالیت های متنوع؛ به دانشآموزان تدریس شد.
1403/07/08
زبان انگلیسی
صادقی، صنم
در جلسهی امروز، لغاتِ vet/ journalist/ pilot/dentist در صفحه 6 کتابِ ODI2؛ به دانشآموزان تدریس شد.
برای جلسهی آینده، یک جمله با هر یک از لغاتِ pilot/ vet/ dentist/ journalist؛ در دفتر زبان نوشته شود.
1403/07/07
زبان انگلیسی
صادقی، صنم
در جلسهی امروز، مبحث رنگها و همچنین پرسش What is your favorite color? به همراه پاسخ، در صفحه 5 کتابِ ODI2، در قالب بازی و فعالیت های متنوع، تمرین و تکرار شد.
علوم به زبان انگلیسی
صادقی، صنم
در جلسهی امروز، صفحات 7 و 8 کتاب Science 3، مفاهیمِ Living things و Non-living things دوره و نحوهی مثال زدن برای هر یک از این مفاهیم، تدریس شد. برای مثال: Tree is a living thing.
لطفا در منزل، سه مثال برای Living things و سه مثال برای Non-living things مطابق با نمونهی ذکر شده، در قالب جمله نوشته شود.