فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: ستارگان
فعالیت: اطلاعیه دانش آموزان عزیز میتوانند در یکی از روزهای چهارشنبه 15 و یا پنجشنبه 16 فروردین ماه در بازه زمانی 10:00 تا 18:00 در مسابقه شرکت کنند. مدت زمان مسابقه 50 دقیقه است یادآوری قوانین شرکت در مسابقه ریاضی کاریبو شرکت کنندگان موظف به رعایت کامل قوانین به شرح زیر میباشند که مسئولیت اجرای آن بعهده اولیای گرامی است. دانش آموزان صرفا بر اساس دانش خود و بدون یاری گرفتن از شخص یا منبعی به سوالات پاسخ دهند. سوالات مسابقه را به هیچ عنوان تا اعلام نتایج در اختیار شخص دیگری قرار ندهند. از هیچ نوع ماشین حسابی، حتی از روی صفحه کامپیوتر استفاده نشود. بهنگام مسابقه هیچ صفحه دیگری غیر از صفحه مسابقه را در اینترنت باز نکنند. حضور یک بزرگسال جهت نظارت بر نحوه شرکت دانش آموز در مسابقه ضروری است. سوالات هر مرحله از مسابقه بگونه ای طراحی شده تا در روند راستی آزمایی، توانایی دانش آموز با روشهای آماری بدقت مورد ارزشیابی قرار گیرد. لذا لطفا از هرگونه مساعدت علمی یا راهنمایی در روند پاسخگویی دانش آموز اکیدا خودداری کنند. لازم بذکر است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا جهش غیرمنطقی، دانش آموز از دور مسابقات حذف و گواهینامه های صادر شده، ابطال خواهد شد. یادآوری سوالات متداول درخصوص شرکت در مسابقه کاریبو نام، نام خانوادگی و کد دسترسی را وارد میکنم، اما خطا میدهد لطفا حروف را عینا منطبق با اطلاعات ارسال شده به زبان انگلیسی، با رعایت فاصله بین کلمات، بزرگ و کوچک بودن حروف مجددا بازبینی کنید. با نحوه شرکت در مسابقه آشنایی ندارم! راهنمای مسابقه بزودی در کانال گذاشته خواهد شد. آیا باید هم چهارشنبه و هم پنجشنبه در مسابقه شرکت کنم؟ خیر، فقط در یکی از روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه در بازه زمانی 10:00 الی 18:00 به وقت ایران در مسابقه شرکت کنید. اگر اینترنتم قطع یا موبایلم خاموش شد، چه کنم؟ نگران نباشید، پاسخ های شما ذخیره شده است و چنانچه قطعی لحظه ای باشد با یکبار Refresh کردن، امکان مشاهده سوالات را خواهید داشت لطفا در چنین مواقعی صفحه مرورگر را برگشت نکنید و فقط Refresh کنید پیشنهاد میکنیم که دستگاه دیگری را آماده دراختیار داشته باشید تا درصورت قطعی کامل، بتوانید بلافاصله مسابقه را ادامه دهید. لطفا برای شرکت در مسابقه از مرورگر فایرفاکس یا کروم استفاده کنید اگر در آزمون اختلال

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام روز بخیر عیدانه کامل حل شد . ارمغان 27 حل شد.
تکلیف: ارمغان 28 حل شود .

نگارش چهارم

مدرس: قزلباش، لیلا
فعالیت: ارمغان شماره 27 حل شد. پیک عیدانه بطور کامل حل شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نصیری، افسانه
تکلیف: دانش آموزان عزیزم ارمغان 28 سرکلاس انجام می شود.

رباتیک

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: با سلام ادامه بازو دوم (شاسی ) تکمیل شد .

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و عرض تبریک به مناسبت سال نو برای همه ی عزیزانم آرزوی سلامتی و شادکامی و موفقیت در سال جدید دارم . امروز عیدانه تا صفحه ی 18 حل شد .
تکلیف: تکلیف نداریم .لطفا ارمغان 27 که قبل تعطیلات بعنوان تکلیف حل شد همراه داشته باشید تا در کلاس حل کنیم . عیدانه را نیز برای حل ادامه صفحات همراه داشته باشید .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نصیری، افسانه
فعالیت: پیک عیدانه انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: طالبی، عالیه
فعالیت: بازی گروهی و سرعت عکس العمل. با هدف:هماهنگی گروهی،ارتباط بین فردی،دقت و تمرکز،سرعت عکس العمل
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: