فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: سیمرغ

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و ادب امروز کتاب درسی مبحث عدد نویسی میلیون تدریس و صفحات 16 و 17 تکمیل شد . در کنار تدریس کتاب ، بازی عددنویسی انجام دادیم .
تکلیف: ارمغان 4 ریاضی حل شود .

علوم چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: ابتدا درس دوم (مخلوط ها) مرور و رفع اشکال شد،سپس ارزشیابی علوم برگزار شد.
تکلیف: گروه قرمز:ساخت فرفره.صفحه (18) کتاب گروه آبی:ساخت مار کاغذی.صفحه (19) کتاب گروه زرد:ساخت چرخ آبی.صفحه (21) کتاب(نیاز نیست که دقیقا مثل کتاب باشد،با هر وسیله دور ریختنی می توانید جایگزین کنید) کاردستی هایی که برای هر گروه مشخص شده،ساخته و آورده شود.(هر یک از اعضای گروه به صورت انفرادی درست کنند)

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
تکلیف: ارمغان شماره 4 قسمت های فارسی،علوم،قرآن پاسخ داده شود. جدول داخل دفتر املا کامل شود.

نگارش چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: درس اول نگارش پاسخ داده شد. صفحه 13کتاب نگارش که شامل موضوع کلی و موضوع کوچکتر و جمله موضوع هست آموزش داده شد سپس دانش آموزان بندهای خود را تولید کردند و در نهایت چندنفر بند خود را خواندند. (اولین مرحله انشانویسی)

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نصیری، افسانه
فعالیت: کتاب کار درس سه(خریدوفروش در محله) همراه با پرسش و پاسخ برای یادگیری بهتر انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم کتاب کار فعالیت عملکردی صفحه (14 و 18)و فعالیت مربوط به جدول بودجه صفحه (16)کامل شود. ارمغان چهار انجام شود و جلسه بعد روز دوشنبه همراه داشته باشید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس دوم ( ارزش کالا ) توسط دانش آموز معلم تدریس شد. کارتون جنس ارزان بی کیفیت نمایش داده شد. پاورپوینت درس نشان داده شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد. کتاب داستان این هفته: خرید ارزشمند
تکلیف: پسر خوبم لطفا فعالیت منزل درس 2 را با دقت و کامل انجام دهید .

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام عزیزانم برای تمرین و آمادگی مسابقات سودوکو هر هفته یک جدول سودوکو داریم که در این قسمت بارگزاری خواهد شد . لطفا حل کنید و شنبه همراه داشته باشید .
تکلیف: جدول سودوکو 1

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و روز بخیر امروز کتاب کار قسمت اعداد ورودی و خروجی صفحات 22 و 23 و 24 حل و تکمیل شد .
تکلیف: نداریم .لطفا تمرین و تکرار ضرب همیشه و هر روز داشته باشید .

علوم چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: کتاب کار علوم (درس دوم) پاسخ داده شد و در حین پاسخ از دانش آموزان سوال پرسیده شد.
تکلیف: ارزشیابی علوم درس دوم (مخلوط ها) برگزار خواهد شد. بسیار مطالعه شود .کتاب کار علوم برای مطالعه،تحویل دانش آموزان داده شد. روز چهارشنبه،کتاب درسی و کتاب کار علوم همراه دانش آموزان باشد.

املا چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: ارزشیابی املا برگزار شد.
تکلیف: لطفا جدول داخل دفتر املا تا شنبه کامل شود (شکل درست و نادرست کلمه و جمله سازی)

قرآن چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: درس دوم قرآن (جلسه اول و دوم) تدریس شد،اتصالات گذاشته شد دور وقف ها دایره کشیده شد،روخوانی سوره انجام شد،پاسخ تمرینات داده شد و مفهوم پیام قرآنی در قالب بازی ارائه شد.

ورزش چهارم

مدرس: میر محمد علی، رسول
فعالیت: بچه های گلم امروز آموزش صحیح گرم کردن بدن با نرمش و ورزش های استقامتی با بچه ها کار شد.ونرمش انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: با سلام زیبا نویسی درس سوم تدریس و در کلاس تمرین شد

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: فایل صوتی گوش کن و بگو پخش شد پس از گوش کردن،دانش آموزان به سوالات پاسخ دادند پاسخ درست ارائه و وارد کناب فارسی شد.
تکلیف: ارزشیابی املا از درس اول فارسی (آفریدگار زیبایی) برگزار خواهد شد. درس دوم علوم (مخلوط ها) از روی کتاب درسی مطالعه شود.

نگارش چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: گنجینه شماره 1 پاسخ داده شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نصیری، افسانه
فعالیت: ارمغان سه سر کلاس انجام شد. تدریس درس سه (خرید وفروش درمحله) به روش دانش آموز محور (معلم شو دانش آموزان)انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: با سلام کشیدن کوزه با خط تقارن در کلاس آموزش داده شد و کشیده شد

رباتیک

مدرس: حسن پور، فاطمه
فعالیت: باعرض سلام و احترام اشکال هندسی تکمیل شد و با مونتاژ اشکال آدمک ساخته شد.
تکلیف: تکلیفی داده نشد.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: کار با حلقه و کاپ جهت تقویت عمل و عکس العمل، چابکی وهماهنگی عصب عضله انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام روزبخیر کتاب کار درس الگوها حل و تمرین شد . درس ماشین ورودی و خروجی صفحه ی 12 و 13 و 14 کتاب تکمیل شد .
تکلیف: ماشین ورودی و خروجی صفحه ی 15 تمرینات حل شود .

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: دانش زبانی درس دوم فارسی (کوچ پرستوها) تدریس شد سپس تعریف علائم نگارشی و کاربرد آنهاهمراه با مثال گفته شد و دانش آموزان داخل کتاب فارسی یادداشت برداری کردند.
تکلیف: از درس کوچ پرستوها جملاتی که دارای علامت سوال (؟) و نقطه ویرگول(؛) هستند را یادداشت کنید.

مهارت زندگی

مدرس: میر محمدی، زهرا السادات
فعالیت: باپسرای دوست داشتنیم تنفس شکمی همراه با تصویر سازی ذهنی به صورت گروهی تمرین کردیم همچنین تن آرامی عضلانی رابه صورت اولیه یاد گرفتن که درجلسات بعدی درجهت تقویت و هماهنگی ذهن و بدن بیشتر کار می‌شود.
تکلیف: فارغ ازدغدغه روزانه درکنار بچه ها تنفس شکمی راانجام دهید فرصت مناسبی برای رشد اعتماد به نفسشون هست که این روش راآموزش دهند آرام ترین لحظات راتجربه کنید

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام روز خوش کتاب استعداد درس 2 حل شد .
تکلیف: نداریم .

مهارت اجتماعی

مدرس: میر محمدی، زهرا السادات
فعالیت: کلمات جادویی درهنگام آداب معاشرت آموزش داده شد .موضوع تعارف خوراکی وآداب تعارف بابچه های گلم به صورت بارش فکری توضیح داده شد
تکلیف: 3 جمله درمنزل بااستفاده ازکلمات جادویی یادداشت کنید

ریاضی چهارم

مدرس: گودرزی، مریم
فعالیت: سلام و ادب امروز صفحه ی 11 کتاب درسی حل و مرور شد . کتاب کار صفحات 15 و 17 و 18 تا پایان سوال 2 حل شد . ارمغان 3 حل شد .
تکلیف: نداریم .

علوم چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: فعالیت های درس دوم علوم (مخلوط ها) پاسخ داده شد. کتاب کار علوم درس دوم (مخلوط ها) از طریق پرسش و پاسخ کلاسی پاسخ داده شد.سوالات باقی مانده در جلسه بعدی تکمیل خواهد شد.

فارسی چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: در ابتدای کلاس،شعر خبر داغ به صورت دسته جمعی خوانده شد. درس دوم فارسی (کوچ پرستوها) روانخوانی شد مفهوم و پیام درس گفته شد. درک مطلب و درست نادرست از طریق پرسش و پاسخ کلاسی پاسخ داده شد.
تکلیف: دیکته و روانخوانی درس دوم فارسی انجام شود. کلمات (هم خانواده،متضاد،هم معنی) درس دوم کتاب کار فارسی ضمیمه شده است لطفا دانلود و حفظ شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: نراقی، هانیه
فعالیت: درس دوم هدیه های آسمانی (کودکی بر آب) به روش قصه گویی تدریس شد سپس فعالیت‌های کتاب پاسخ داده شد.

رایانه

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز با پسران مستعدم در مورد کد و الگوریتم ، برنامه ، باگ ، زبانهای برنامه نویسی ، اولین برنامه نویسان و برنامه اسکرچ بحث و گفتگو کردیم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: