فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 12
فعالیت: اولیای گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت اول برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/xJD4i با تشکر دپارتمان زبان

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: با سلام. مبحث اسامی حیوانات تدریس و تمرین شد.
تکلیف: پسر گلم کتاب کار را همراه داشته باشد. پسر گلم آهنگ های معرفی شده در روبیکا را حفظ کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: با سلام. مبحث معرفی کسر ها تدریس و تمرین شد.
تکلیف: پسر گلم تکلیفی ندارد.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: باسلام. ارزیابی General English انجام شد.
تکلیف: پسر گلم تکلیفی ندارد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: باسلام. ارزیابی speaking انجام شد.
تکلیف: پسر گلم تکلیفی ندارد.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: با سلام. ارزیابی علوم انجام شد.
تکلیف: یک عدد کار برگ به پسر گلم تحویل داده شد.آن را حل کند، در دفتر بچسباند و والدین امضا کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: با سلام. ارزیابی ریاضی انجام شد.
تکلیف: پسر گلم تکلیفی ندارد. کتاب علوم را برای ارزیابی فردا بخواند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: