فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحه 62.65
تکلیف: کتاب کار صفحه 56 و 59 انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام _مرور مفاهیم دوران _مشخص سازی پارامتر های دوران یک شکل _ترسیم شکل های مختلف با دوران های متفاوت
تکلیف: تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحه 64
تکلیف: کتاب کار صفحه 58 انجام شود . مسابقات میان مدرسه ای: 1- دانش آموزان عزیز تا روز 8 بهمن یک روزنامه دیواری در سایز A2 در مورد یکی از موضوعات کتاب science ، به دلخواه درست کنید و بیاورید . دانش آموزانی که شرکت میکنند کارت امتیاز خواهند داشت. 2- یک داستان کوتاه بصورت دستی یا تایپی با موضوع دور دنیا در 30 روز ( Around the world in 30 days) در دو صفحه ی A4 بنویسید و تا 8 بهمن بیاورید . دانش آموزانی که شرکت میکنند کارت امتیاز خواهند داشت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام _واکنش های برگشت پذیر و برگشت ناپذیر
تکلیف: لطفا چند واکنش برگشت پذیر و برگشت ناپذیر بنویسید و نوع واکنش را زیر آن درج فرمایید.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحه 63
تکلیف: کتاب کار صفحه 57 انجام شود.
فعالیت: با عرض سلام و احترام. انجام تکلیف توسط دانش آموزان بخش اعظمی از پروسه یادگیری آنان را شامل میشود. لطفاً بر انجام تکالیف در منزل "نظارت" داشته، تا پایان صفحه 55 کتاب کار با خط تمیز و مرتب انجام شده باشد و توسط اولیا امضا شود. با تشکر

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام تمرین دو خط اول آهنگ فستیوال همراه با action
تکلیف: کتاب کار تا صفحه 55 انجام و توسط اولیا امضا شود کتاب کار ها توسط سوپروایزر چک خواهد شد.تا خط شش song فستیوال حفظ شود دو خط اول آهنگ festival همراه با action ها حفظ شود لازم به ذکر است از تمامی زبان آموزان این دو خط پرسیده خواهد شد .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شکری، سحر
فعالیت: با سلام و احترام _مفهوم دوران _چرخش و دوران ساعتگرد و پاد ساعتگرد
تکلیف: لطفا 3 شکل در یک شبکه کشیده و آنها را بنا به دلخواه خود (ساعت گرد ،پاد ساعتگرد ) با 90 درجه چرخانده و شکل جدید را ترسیم نمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: