فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 15

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز، دو آیه اول سوره‌ی کوثر به زبان انگلیسی با دانش‌آموزان همخوانی شد. بخشِ لغات صفحه‌ی 14 کتاب Our Discovery Island 3، مبحثِ اسامی میوه های قابل شمارش و غیر‌قابل شمارش همراه با مشاهده ویدئو و ساختن سوال با این اسامی از طریق انجام فعالیت‌های متنوع و کاربردی، تدریس شد. به عنوانِ مثال: ?Is there any pasta
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 10 Activity Book، انجام و سوره‌ی کوثر از طریق مطالعه‌ی فایل بارگذاری شده، حفظ شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز مبحثِ ... صد/هزار تا بیشتر/کمتر از ... است، در صفحه‌ی 9 کتاب mathematics 4 همراه با مشاهده ویدئو دوره و تمرین های صفحه‌ی 10 این کتاب، انجام شد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف math ندارند.
فعالیت: به اطلاع اولیای محترم و دانش‌آموزان گرامی می‌رسداز این پس، Activity Book تنها در روزهای سه شنبه به مدرسه آورده شود. این تصمیم با هدف کاهش وزن کیف دانش‌آموزان و پیشگیری از سنگینی بیش از حد آن اتخاذ شده است. با سپاس از همکاری و همراهی شما قهرمانی سوپروایزر

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز دو آیه اول سوره‌ی کوثر به زبان انگلیسی، همخوانی شد. بخش دوم grammar صفحه‌ی 13 کتاب Our Discovery Island 3، مبحث نحوه‌ی جمله سازی با اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش با استفاده از ساختار‌های There is some/There are some، با انجام بازی‌های خلاقانه، تمرین شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 9 Activity Book، انجام و دو آیه اول سوره‌ی کوثر از طریق مطالعه‌ی فایل بارگذاری شده، حفظ شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز، دو آیه اول سوره‌ی کوثر به زبان انگلیسی با دانش‌آموزان همخوانی شد. بخشِ اول grammar صفحه‌ی 13 کتاب Our Discovery Island 3، مبحثِ اسامی قابل شمارش، غیر‌قابل شمارش و جمله سازی با این اسامی از طریق انجام فعالیت‌های متنوع و کاربردی، تدریس شد. به عنوانِ مثال: There is some rice. There are some mangoes. (ویس تلفظ صحیح دو آیه اول سوره‌ی کوثر، بارگذاری شده است.)
تکلیف: لطفا 6 جمله برای اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش با استفاده از ساختارِ تدریس شده، در دفتر زبان نوشته و دو آیه اول سوره کوثر از طریق مطالعه‌ی فایل بارگذاری شده، حفظ شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز مبحثِ ... صد/هزار تا بیشتر/کمتر از ... است، در صفحه‌ی 9 کتاب mathematics 4، تدریس شد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز، تکلیف math ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز آیه‌ی اول سوره‌ی کوثر به زبان انگلیسی، با دانش‌آموزان همخوانی و روخوانی و Spelling لغاتِ صفحه‌ی 12 کتاب Our Discovery Island 3، تدریس شد. (ویسِ تلفظ صحیحِ این لغات، بارگذاری شده است.)
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 8 Activity Book، انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز مبحثِ سه حالتِ ماده در صفحات 7 تا 9 کتابِ science 4، از طریق یک کنفرانس که توسط دانش‌آموزان ارائه شد، مرور گردید.
تکلیف: زبان‌آموزانِ عزیز، تکلیفِ science ندارند.
فعالیت: با عرض سلام و احترام، ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید از تمامی دانش‌آموزان عزیز خواهشمندیم برای گرامی داشت مراسم روز لبخند مورخ دوازدهم مهرماه، یک لبخند زیبا با استفاده از مقوا یا کاغذ رنگی و چوب بستنی یا نی به عنوان نگهدارنده، درست کرده و موقع ورود به مدرسه  به صورت بزنند. با تشکر_قهرمانی

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز بخش Listening صفحه 11 کتابِ Our Discovery Island 3، تدریس شد. ابتدا بخش دوم این صفحه (Read and circle) خوانده و توضیح داده شد . هدف از انجام این فعالیت، تقویت قواعد حال ساده بود که دیکته لغاتبا استفاده از یک بازی گروهی، پوشش داده شد.
تکلیف: زبان‌آموزان عزیز لطفا، کتاب کار صفحه پنج انجام و جملات زیر برای روز شنبه حفظ شود. 1) Smile Day is a special day when people try to make others happy by smiling and being kind. 2) On this day, schools, workplaces, and communities have activities to show how a smile can make life better. 3) Celebrating Smile Day can help people feel less stressed and make friends feel happy too.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز، قرار گرفتن مولکول های مربوط به سه حالتِ ماده که شاملِ solid (جامد)، liquid (مایع) و gas (گاز) تدریس شد، تمرین صفحه‌ی 9 کتابِ science 4 انجام شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز لطفا، یک ارائه در زمینه مواد جامد مایع و گاز در حد دو دقیقه آماده و ارائه دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: