فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 2

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: امروز درس 6 دوره شد .دیکته گفته شد و شفاهی پرسیده شد .
تکلیف: با کلمات زیر جمله در زمان گذشته بسازید و از روزهای هفته استفاده کنید . Watch_listen_walk_talk .I listened to music on Monday از اعضای خانواده ی خود در مورد روز و ماه تولدشان بپرسید .(4 نمونه ) .مثلا : ?Mom ! When were you born

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
تکلیف: کتاب کار صفحه ی 67 انجام شود. کل کتاب کار تا آخر درس 6 باید کامل باشد فردا چک میکنم . فردا دیکته از لغات جدید درس 6 داریم . و شفاهی پرسش و پاسخ میشود .

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
تکلیف: کتاب کار صفحه ی 66 انجام شود. رونویسی از صفحه ای که امروز خواندیم بسیار خوش خط. در دفتر خود در مورد تولد خودتان بنویسید که چه کارهایی انجام میدهید . مثلا I eat cake . I decorate my home with balloons and stream. از لغتهای کتاب در متن خود استفاده کنید. فردا بصورت شفاهی میپرسم که چه کارهایی می‌کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: پسرهای گلم از این به بعد نمره ی پایان ترم speaking شما در طول ترم لحاظ خواهد شد .در کلاس فقط انگلیسی صحبت کنید تا در پایان ترم نمره ی speaking شما بالا باشد .
تکلیف: کتاب کار صفحه ی 65 انجام شود . یک کار دستی با توجه به درس امروز و توضیحاتی که دادم بسازید . مثلا یک پیتزا را به سه با چهار قسمت تقسیم کنید به طوری که از هم جدا شوند تا در کلاس بتوانید جدا کنید و در موردش صحبت کنید. با کلمات half, quarter, third هر کدام سه جمله بسازید . بسیار خوش خط و منظم.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
تکلیف: کتاب کار صفحه ی 64 انجام شود. از لغات جدید درس هر کدام یک خط بنویسید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: