فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 21
فعالیت: باسلام و احترام با افتخار از شما اولیای عزیز دعوت می‌کنیم تا در فستیوال بزرگ زبان انگلیسی مجموعه مدارس علوی، حضور داشته باشید. این رویداد فرصتی شگفت انگیز و فوق العاده برای پسران گلمان است تا بتوانند در یک گروه بزرگ روی صحنه اجرا داشته باشند. حضور شما پدر یا مادر گرامی در این جشن بزرگ مایه ی افتخار و مباهات ما و قوت قلبی برای پسران پرتلاشمان خواهد بود. حضور به موقع شما عزیزان مزید امتنان است. زمان: دوشنبه، 21 اسفند ماه 1402 ساعت 9:45 الی 12:00 مکان : خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، خیابان بایزید بسطامی،خیابان شفا (سالن همایش کوثر) نکته: به دلیل محدودیت ظرفیت سالن لطفا یک نفر از اولیاء گرامی (پدر یا مادر) به جشن تشریف بیاورید.
توضیح: اولیاء گرامی در نظر داشته باشید که با توجه به اجرای منحصر به فرد کلاسی پسران گلمان و تمرین و تلاش های فراوان آنان، لطفا پسران عزیزمان به هیچ عنوان در روز دوشنبه 21 اسفند ماه 1402 غیبت نداشته باشند تا برنامه ی کلاسیشان به بهترین نحو ممکن اجرا گردد. لطفا در روز دوشنبه پسران گلم حتما فرم(شلوار، جلیقه ی دکمه دار بسته شده و پیراهن) خود را پوشیده و مرتب و آراسته به مدرسه تشریف بیاورند. تمامی دانش آموزان مانند هر روز صبح به مدرسه آمده و همراه با پرسنل مدرسه به سالن جشن می روند. حضور به موقع شما پدر یا مادر گرامی نیز، مزید امتنان است. از همراهی شما اولیاء گرامی سپاس گزارم.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی song festival هم خوانی شد.
تکلیف: از درس 6 و 7 دیکته بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song festival هم خوانی شد و سنجش درس 5 و 6 برگزار شد.
تکلیف: صفحه های 69 و 76 کتاب کار را پاسخ دهید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: عرض سلام و احترام. امروز صفحات 51 و 52 تدریس شد. و تمرینات داخل کتاب حل شد.
تکلیف: هفته ی آینده پرسش و پاسخ از همین فصل خواهیم داشت.پسرهای گلم حتما تمرین کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: به دلیل برگزاری همایش چهار خانه کلاس زبان انگلیسی تشکیل نشد.
تکلیف: سنجش درس 5 و 6 زبان انگلیسی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: امروز به دلیل برگزاری جشن کلاس تشکیل نشد.
تکلیف: تکلیف ندارند.
فعالیت: اطلاعیه مسابقه ی Speaking زبان با سلام و احترام، اولیاء گرامی به جهت برگزاری مسابقه ی Speaking زبان روز سه شنبه مورخ 1402/12/15، پسرم می بایست در مورد حیوان خانگی خود، در برگه ی A4 نقاشی حیوان خانگی خود را کشیده و در مورد آن چند خط بنویسد و توضیح دهد و یا ماسک حیوان خانگی خود را درست کرده (که این مورد امتیاز بیشتری دارد) و در مورد آن توضیح دهد. (پسر گلم می تواند در مورد ویژگی های ظاهری، غذا، خصوصیات اخلاقی، مکان زندگی و ... حیوان خانگی خود اطلاعاتی جمع آوری کرده و به دوستان خود ارائه دهد.) برای اجرای موسیقی از دانش آموزانی که ساز های موسیقیشان پرسیده شد نیز، فردا تماس گرفته خواهد شد و با دانش آموزان برای آوردن سازهایشان هماهنگ خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما صفحه 81 مبحث Whose;possessive pronoun و صفحه 82 مبحث Reading تدریس شد.
تکلیف: صفحه 75 کتاب کار را پاسخ دهید. چهارشنبه سنجش از درس 5 و 6 زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: عرض سلام و احترام . امروز پرسش و پاسخ از مبحث انواع اهرم ها داشتیم و پاسخ دانش آموزان اصلا رضایت بخش نبود. لطفاً قبل از هر جلسه پسرهای گلم حتما مرور و تمرین داشته باشند . امروز تدریس مبحث جدید در مورد دانه ها و رشد آنها تدریس شد .
تکلیف: جلسه ی آینده حتما از همین دو صفحه ی امروز پرسش خواهیم داشت . لطفاً پسر های گلم آماده باشند .
فعالیت: اطلاعیه مسابقه ی Speaking زبان با سلام و احترام، اولیاء گرامی به جهت برگزاری مسابقه ی Speaking زبان روز سه شنبه مورخ 1402/12/15، پسرم می بایست در مورد حیوان خانگی خود، در برگه ی A4 نقاشی حیوان خانگی خود را کشیده و در مورد آن چند خط بنویسد و توضیح دهد و یا ماسک حیوان خانگی خود را درست کرده (که این مورد امتیاز بیشتری دارد) و در مورد آن توضیح دهد. (پسر گلم می تواند در مورد ویژگی های ظاهری، غذا، خصوصیات اخلاقی، مکان زندگی و ... حیوان خانگی خود اطلاعاتی جمع آوری کرده و به دوستان خود ارائه دهد.)

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما song festival هم خوانی شد و صفحه 80 مبحث vocabulary و song تدریس شد.
تکلیف: صفحه 74 کتاب کار را پاسخ دهید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: عرض سلام و احترام. امروز کوییز ریاضی از فصل 2 داشتیم . جلسه ی math آینده کوییز از فصل 1 خواهیم داشت . پسر های گلم لطفا مطالعه کنید.
تکلیف: تکلیف ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: