فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 21

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحات 87 و 98 همراه با بازی و فعالیت گروهی با توجه به چک کردن تصادفی تکالیف توسط سوپروایزر لطفا تکالیف خود را تکمیل کنید.
تکلیف: کتاب کار صفحات 81 -92 انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحه 45 همراه با مشاهده ویدئو و بازی گروهی
تکلیف: یک ارائه در حد دو دقیقه برای روز یکشنبه جهت انواع ماشین های ساده و سه نوع اهرم ها آماده کنید.صفحه 46 کتاب علوم انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحه 86 و تمرین معانی لغات به صورت گروهی و چک کردن عیدانه
تکلیف: کتاب کار صفحه 80 انجام شود.تمرین 28 صفحه 86 انجام و بل توجه به تمرین 29 کتاب یک متن در حد 5 خط راجع charity shop بنویسید.با توجه به چک کردن تصادفی تکالیف توسط سوپروایزر آمادگی شما عزیزان جهت تکمیل تکالیف الزامی است.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحه 46 همراه با حل کاربرگ و بازی و چک کردن صفحه 45
تکلیف: یک ارائه در زمینه محاسبه درصد و ضرب اعداد بر دو و سه و نسبت اعداد در حد دو دقیقه با تسلط کافی برای روز شنبه ارائه دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحه 85 به همراه بازی جهت تمرین جمله سازی با لغات جدید
تکلیف: کتاب کار صفحه 79 انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام دوره مبحث ماشین ساده همراه با بازی به همراه آموزش صفحه 44
تکلیف: یک ارائه در حد دو دقیقه در زمینه ماشین های ساده برای روز یکشنبه هفته آینده آماده کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحه 84 همراه با بازی و مشاهده ویدئو
تکلیف: کتاب کار صفحه 78 انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحات 43 و 44
تکلیف: صفحه 45 کتاب math انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام آموزش صفحه 83 همراه با بازی و گوش دادن به موسیقی در کنار تمرین مهارت نوشتاری و شبیه سازی دیالوگ گفتاری جهت خرید
تکلیف: یک صفحه دیکته از صفحه 78 بنویسید کتاب کار صفحه 77 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: