فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 22
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت پانزدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/Kx6sf با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما مبحث گرامر Past continuous تدریس شد. و song ها تمرین شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 63 کتاب کار را حل کند.و song های فستیوال را تمرین و تکرار کند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس علوم به زبان انگلیسی مبحث six simple machines ارزیابی و پرسش شد.
تکلیف: پسرم تکلیفی ندارد.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی افعال مربوط به leisure activities تدریس شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 62 کتاب کار را حل کند. و song های فستیوال را حفظ کند.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت چهاردهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/837VW با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما گرامر درس ششم Be good at sth مرور و ارزیابی شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 98 کتاب کار را حل کند.و song های فستیوال را حفظ کند‌.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی به زبان انگلیسی ما مبحث ratio تدریس و تمرین شد.
تکلیف: پسرم تکلیفی ندارد.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما گرامر be good at something تدریس شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 61 کتاب کار را حل کند. و پنج مثال از گرامر تدریس شده بنویسد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس علوم ب زبان انگلیسی مبحث comet در solar system تدریس شد. و مباحث simple machines تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسرم برای جلسه ی بعد science شش لغت simple machines را حفظ کند پرسیده میشود.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت سیزدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/XRse0 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما لغات درس ششم مربوط به leisure activities تدریس شد. و song های فستیوال تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 60 کتاب کار را حل کند و song های فستیوال را حفظ کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی به زبان انگلیسی مبحث fractions و decimals و percents تدریس و تمرین شد.
تکلیف: پسرم تکلیفی ندارد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: