فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 22
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت نهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/I0rgi با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما تمریناتی از کتاب کار درس پنجم انجام شد.
تکلیف: پسر گلم با انتخاب یکی از موضوعات دلخواه کتاب Science به (علوم به زبان انگلیسی) روزنامه دیواری به زبان انگلیسی در سایز مقوای A2 را درست کرده و تا 7 بهمن ماه به معلم زبان تحویل دهد. اولیاء گرامی لطفاً توجه داشته باشید که حتما نام و نام خانوادگی پسرم حتما (پشت اثر) ثبت گردد. و تمامی صفحات کتاب کار از اول تا صفحه ی 57 را هر صفحه ای که ننوشته است کامل کند. تا دوشنبه فرصت دارد کتاب کار خود را کامل شده به معلم تحویل دهد.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما پروژه ی ساختن روزنامه دیواری تحت عنوان equality انجام شد.
تکلیف: پسرم song های ارسالی را حفظ کند.و حتما کتاب کار را خود را بیاورد.
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت هشتم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/jGBa2 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان پروژه ی ساختن روزنامه دیواری تحت عنوان equality انجام شد.
تکلیف: پسرم song های ارسالی را حفظ کند.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز مبحث equality در مورد برابری ملیت ها تدریس شد.
تکلیف: پسرای گلم فردا هر شخص لوازمی که مشخص شده را بیاورد. (برای ساختن روزنامه دیواری)
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت هفتم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/nlZf5 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز ریدینگ مربوط به food and digestion تدریس شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 55 کتاب کار را حل کند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: