فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 22
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت سوم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/Ps3Q5 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز مبحث گرامر Do you usually..? How often do you...? تدریس شد.
تکلیف: پسرم song های ارسال شده را حفظ کند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز مبحث the Earth تدریس شد.
تکلیف: پسرم song های ارسال شده را حفظ کند.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز مبحث adverbs of frequency تدریس شد.
تکلیف: پسرم song های ارسال شده را حفظ کند.
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت دوم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/c3Yxw با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز گرامر must و should تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسرم song ارسال شده در روبیکا را حفظ کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام امروز تمرینات مربوط به مبحث decimals انجام شد.
تکلیف: پسرم song ارسال شده در روبیکا را حفظ کند.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز گرامر must و should تدریس شد.
تکلیف: پسرم song ارسال شده در روبیکا را حفظ کند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز مبحث movement of the Earth تدریس شد.
تکلیف: پسرم تکلیفی ندارد.
فعالیت: اولیای گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت اول برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/xJD4i با تشکر دپارتمان زبان

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز اصطلاحات جدید مربوط به daily activities درس پنجم تدریس شد.
تکلیف: پسرم song ارسال شده در کانال روبیکا را حفظ کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: با سلام. امروز مبحث decimal numbers تدریس شد.
تکلیف: پسرم تکلیفی ندارد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: