1404/08/07
زبان انگلیسی
مدرس:
آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت:
در جلسهی امروز، صفحهی 25 کتاب Our Discovery Island 4 بخش اول
Grammar تدریس شد. در این بخش، دانشآموزان یاد گرفتند چگونه با استفاده از پرسشهای "Whats the matter?" و "Whats wrong?" دربارهی مشکلات یا ناراحتیها سؤال بپرسند و پاسخهای مناسب بدهند. پس از تمرین ساختارها و نمونههای کاربردی در مکالمه، ارزیابی spelling از دانشآموزان گرفته شد و سپس با هم تصحیح و بازخورد لازم ارائه گردید.
تکلیف:
زبانآموزان گرامی، لطفاً برای جلسهی آینده از لغات صفحات 22 و 24 کتاب، یک خط نوشته و تمرین شود.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت:
در جلسهی امروز، صفحهی 11 کتاب Science 5، تدریس شد. دانشآموزان با نحوهی لیست کردن انواع مختلف nutrients و منابع هر یک آشنا شدند. به طور مثال: Carbohydrates are contained in starchy foods. برای تفهیم بیشتر مطالب، فعالیتهای متنوعی انجام شد.
تکلیف:
زبانآموزان گرامی، برای جلسهی آینده یک پوستر دربارهی انواع مواد مغذی (nutrients) مانند proteins، fat-rich foods و carbohydrates تهیه کنید. در پوستر خود، چند نمونه از مواد غذایی مربوط به هر گروه را رسم کنید و زیر هر تصویر نام آن مادهی غذایی را بنویسید. همچنین، با استفاده از جملات ساده توضیح دهید که هر غذا به کدام گروه تعلق دارد؛ مثلاً بنویسید: Eggs are protein. یا Potatoes are carbohydrates.
1404/08/06
زبان انگلیسی
مدرس:
آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت:
در این جلسه، صفحه 24 کتاب Our Discovery Island 4 با موضوع feelings تدریس شد. در این بخش، دانشآموزان با کلمات مربوط به احساسات از جمله relieved و embarrassed آشنا شدند. پس از توضیح معانی و تلفظ صحیح کلمات، دانشآموزان با دیدن تصاویر، احساسات افراد را حدس زدند و سپس با استفاده از واژگان جدید جملهسازی کردند. در ادامه، چند دانشآموز جملات خود را با کلاس به اشتراک گذاشتند تا تمرین گفتاری نیز انجام شود.
تکلیف:
زبان آموزان گرامی، صفحهی 18 کتاب کار انجام شود. لطفا برای جلسهی آینده، دانشآموزان عزیز، مورخ 8/7، جهت ارزیابی Spelling (دیکته) از کلماتِ صفحاتِ 22 و 24 کتابِ Our Discovery Island 4، آمادگی لازم را داشته باشند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت:
در این جلسه، به دلیل برگزاری برنامهی روز پرستار، کلاس به طور کامل برگزار نشد. با این حال، برای مرور مبحث divisibility، یک بازی آموزشی اجرا شد تا دانشآموزان مطالب قبلی را به صورت سرگرمکننده مرور و تمرین کنند.
تکلیف:
زبان آموزان گرامی، برای جلسهی آینده، ده عدد دلخواه بین 1 تا 100 بنویسند و مشخص کنند هر عدد بر کدام یک از اعداد 2، 3، 5، 9 و 10 بخشپذیر است. سپس در پایان، دو جمله درباره الگوهایی که در این اعداد مشاهده کردهاند، بنویسند.
1404/08/05
زبان انگلیسی
مدرس:
آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت:
در این جلسه، صفحه 23 کتاب Our Discovery Island 4، بخش grammar تدریس شد. دانشآموزان از طریق مشاهده تصاویر، با استفاده از ساختار "Why is she laughing?" توانستند درباره expressions سوال بپرسند و پاسخ دهند. در ادامه، برای تثبیت یادگیری، خودشان موقعیتها را بهصورت نمایشی اجرا کردند.
تکلیف:
زبان آموزان عزیز، برای جلسهی آینده، تکلیفی ندارند.
1404/08/04
زبان انگلیسی
مدرس:
آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت:
در این جلسه، بخش Grammar صفحه 23 کتاب 4 Our Discovery Island تدریس شد. دانشآموزان از طریق دیدن تصاویر، با استفاده از ساختار "Why is she laughing?" توانستند راجعبه expressions سوال بپرسند و پاسخ دهند.
تکلیف:
زبان آموزان گرامی، لطفا صفحهی 17 کتاب کار انجام و از روی شکل صحیح اشتباهات دیکته، دو خط نوشته شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت:
در جلسهی امروز، درس مربوط به صفحهی 15 کتاب 5 Math، مبحث Divisibility، مرور شد. در این جلسه، مفاهیم مربوط به بخشپذیری توضیح داده شد و تمرینات مرتبط با مشارکت فعال دانشآموزان انجام گرفت.
تکلیف:
زبان آموزان گرامی، برای ارائهای کوتاه از مبحث Divisibility همراه با فایل PowerPoint و یا یک پوستر آماده باشند.
1404/08/03
زبان انگلیسی
مدرس:
آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت:
در این جلسه، درس مربوط به صفحه 22 کتاب Our Discovery Island 4 با موضوع Feelings (احساسات) تدریس شد. در این درس، واژگان مربوط به احساسات مانند crying, shouting, frowning, smiling و laughing آموزش داده شد. دانشآموزان از طریق دیدن تصاویر، تکرار تلفظ، انجام بازی و نقشآفرینی، با معانی واژهها آشنا شدند.
تکلیف:
زبان آموزان گرامی، برای جلسهی آینده، صفحهی 16 کتاب کار انجام شود.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت:
در این جلسه، صفحه 10 کتاب Science تدریس شد. جلسه با مرور مباحث گذشته (fibre، carbohydrate, etc.)آغاز گردید تا دانشآموزان مطالب قبلی را به خاطر آورند. سپس ادامه درس با ارائهی بخشهایی از مطالب توسط دانشآموزان انجام و در پایان، فعالیت صفحه 10 کتاب به صورت گروهی تکمیل شد.
تکلیف:
زبان آموزان گرامی، برای جلسهی بعد تکلیفی ندارند.