فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: ُStarters 23

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: امروز به دلیل برگزاری گردهم آیی House System کلاسها تشکیل نشدند .
تکلیف: تکلیف ندارند.
فعالیت: اطلاعیه مسابقه ی Speaking زبان با سلام و احترام، اولیاء گرامی به جهت برگزاری مسابقه ی Speaking زبان روز سه شنبه مورخ 1402/12/15، پسرم می بایست در مورد حیوان خانگی خود، در برگه ی A4 نقاشی حیوان خانگی خود را کشیده و در مورد آن چند خط بنویسد و توضیح دهد و یا ماسک حیوان خانگی خود را درست کرده (که این مورد امتیاز بیشتری دارد) و در مورد آن توضیح دهد. (پسر گلم می تواند در مورد ویژگی های ظاهری، غذا، خصوصیات اخلاقی، مکان زندگی و ... حیوان خانگی خود اطلاعاتی جمع آوری کرده و به دوستان خود ارائه دهد.) برای اجرای موسیقی از دانش آموزانی که ساز های موسیقیشان پرسیده شد نیز، فردا تماس گرفته خواهد شد و با دانش آموزان برای آوردن سازهایشان هماهنگ خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: امروز در کلاس شاد و خلاق ما هر دو تا آهنگ فستیوال همخوانی شد.و‌سپس صفحه ی 75 کتاب با موضوع writing تدریس شد و تمرینات در کتاب حل شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه ی 74 انجام شود.
فعالیت: اطلاعیه مسابقه ی Speaking زبان با سلام و احترام، اولیاء گرامی به جهت برگزاری مسابقه ی Speaking زبان روز سه شنبه مورخ 1402/12/15، پسرم می بایست در مورد حیوان خانگی خود، در برگه ی A4 نقاشی حیوان خانگی خود را کشیده و در مورد آن چند خط بنویسد و توضیح دهد و یا ماسک حیوان خانگی خود را درست کرده (که این مورد امتیاز بیشتری دارد) و در مورد آن توضیح دهد. (پسر گلم می تواند در مورد ویژگی های ظاهری، غذا، خصوصیات اخلاقی، مکان زندگی و ... حیوان خانگی خود اطلاعاتی جمع آوری کرده و به دوستان خود ارائه دهد.)

زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، مهشید
فعالیت: عرض سلام و احترام. امروز در کلاس شاد و خلاق ما هر دو تا آهنگ فستیوال همخوانی شد. و سپس صفحه ی 74 کتاب با موضوع داستانی تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه ی 72 انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما مبحث استخوان ها تدریس و تمرین شد.
تکلیف: پسر گلم تکلیفی ندارد.
فعالیت: اطلاعیه مسابقه ی Speaking زبان: با سلام و احترام، اولیاء گرامی در راستای برگزاری مسابقه ی Speaking زبان روز سه شنبه، پسرم می بایست در مورد حیوان خانگی خود، در برگه ی A4 نقاشی حیوان خانگی خود را کشیده و در مورد آن چند خط بنویسد و توضیح دهد و یا ماسک حیوان خانگی خود را درست کرده (که این مورد امتیاز بیشتری دارد) و در مورد آن توضیح دهد. )پسر گلم می تواند در مورد ویژگی های ظاهری، غذا، خصوصیات اخلاقی، مکان زندگی و ... حیوان خانگی خود اطلاعاتی جمع آوری کرده و به دوستان خود ارائه دهد.) به امید موفقیت پسران گلم دپارتمان زبان دبستان دوره ی دوم علوی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما مبحث کسر ها و اعداد مخروط تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسر گلم تکلیفی ندارد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صفری، الناز
فعالیت: در کلاس زبان ما مبحث استخوان های اسکلت تکرار و تمرین شد.
تکلیف: پسر گلم تکلیفی ندارد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: