دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه

مقطع: متوسطه‌ی اول متوسطه‌ی دوم (دبیرستان)
جنسیت: دخترانه
مدیریت: خانم خیاطی
هم‌رسانی
مدرسه دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه

دبیرستان متوسطه اول و دوم پرتو علوی ارومیه تنها شعبه علوی تهران در ارومیه بوده و جزو برترین دبیرستان‌های استان آذربایجان غربی در سطح شهر می‌باشد.این مدرسه در دوره اول متوسطه همه پایه‌ها را دارا می‌باشد و در دوره دوم متوسطه کلیه رشته‌های نظری (تجربی، ریاضی، انسانی) و رشته‌های فنی فتوگرافیک، حسابداری، معماری و رایانه را دارد. این دبیرستان در بهترین نقطه شهر ارومیه ابتدای خیابان دانشکده، بر خیابان واقع شده که تقریبا به تمامی مناطق ارومیه دسترسی آسان دارد از جمله خیابان‌های چهار راه دانشکده، کاشانی، استادان، شیخ تپه، بهداری، پل قویون، گل‌شهر، سعدی، امام، چهار راه برق، ساحلی، فلکه جهاد، خیابان فدک و... هدف از تاسیس این مکان آموزشی ایجاد فضای مناسب و امن آموزشی جهت کشف توانایی‌ها و مهارت‌های دانش‌آموزان و بارور کردن استعدادهای دانش‌آموزان، پیشرفت تحصیلی، آموزش صحیح و بالا بردن سطح توانایی‌های دانش‌آموزان و آموزش استدلال و حل مساله. آموزش مهارت زندگی ، آموزش رایانه و در کل پرورش دانش‌آموزان با اطلاعات بالای آموزشی و درسی، هنری و ورزشی. پرورش دانش‌آموزان خلاق و هنرمند و دارای هوش اقتصادی و دانش‌آموزان با اخلاق و شایسته بانو ایرانی و آماده ورود به دانشگاه‌های برتر کشوری و آماده ورود به زندگی موفق و سالم اجتماعی.

امکانات دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه

از امکانات و تجهیزات و ویژگی‌های آن می‌توان دو زبانه بودن، حیاط بزرگ دارای فضای سبز و درختان زیبا، کتابخانه، سالن همایش، سایت رایانه، کلاس‌های مجهز به ویدئو دیتا و پروژکتور، لپ‌تاپ و تبلت، ثبت تردد دانش‌آموزان، پیامک ورود و خروج دانش‌آموزان، پیامک اطلاع‌رسانی آموزشی به اولیا.

فعالیت‌های آموزشی دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه

تدریس دروس فیزیک، شیمی، زیست در دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و نهم به تفکیک کتاب علوم و ریاضی. تدریس کتاب‌های فوق برنامه موسسه علوی برای تمامی پایه‌ها در کنار کتاب درسی آموزش و پرورش. استفاده از سالن ورزشی، آزمایشگاه فیزیک، شیمی، زیست. جلسات مشاوره، برگزاری آزمون‌های هماهنگ و کلاس‌های آموزشی، هنری، درسی، ورزشی، ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای برای کلاس‌های هنری، ارائه بورسیه دانش‌آموزان مستعد درسی، ورزشی، هنری، همایش هدایت تحصیلی، برگزاری کلاس‌های المپیاد زیست، ریاضی، ادبیات و... برگزاری کلاس‌های فوق برنامه برای تمامی دروس اختصاصی و عمومی. برگزاری آزمون‌های هفتگی و ماهانه موسسه علوی و ارائه کارنامه و مشاوره بعد آزمون.

افتخارات دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه

دبیرستان دخترانه علوی ارومیه از زمان تاسیس تاکنون افتخارات بسیاری در کارنامه خود دارد که از آن جمله می‌توان کسب مقام در مسابقات المپیاد زیست‌شناسی و راه‌یابی به مرحله کشوری و کسب رتبه در جشنواره خوارزمی، کسب مقام استانی و کشوری در مسابقات ورزشی شنا، بسکتبال، بدمینتون، شطرنج و ورزش‌های رزمی. برگزاری کلاس‌ها و همایش‌های آموزشی خانواده برای اولیا. کسب مقام در مسابقات قرآن و عترت و نماز، کسب مقام و راه‌یابی به دوره سوم مسابقات جایزه بزرگ ریاضی و علوم. کسب نتایج عالی در آزمون کنکور سراسری.

تصویر

دفتر مدیریت دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه
دفتر مدیریت
آزمایشگاه دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه
آزمایشگاه
کلاس دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه
کلاس
کلاس دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه
کلاس
دفتر مدرسان دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه
دفتر مدرسان
راه‌پله دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه
راه‌پله
حیاط دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه
حیاط
راه‌پله دبیرستان دخترانه پرتو علوی ارومیه
راه‌پله

تماس

پیش‌شماره: 044
تلفن: 33475892
استان: آذربایجان غربی
شهر: ارومیه
نشانی: خیابان دانشکده، دویست متر بالاتر از کنسولگری ترکیه، روبروی کوچه یکم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: